Новини drogerie&health: EVA, Kiko Milano, D.S., АНЦ та інші

Новини drogerie&health: EVA, Kiko Milano, D.S., АНЦ та інші

14.02.2024 08:15
  1251
Валерія Байда

Відкриття преміального формату магазинів EVA, нові торговельні точки італійського бренду Kiko Milano, підсумки роботи в 2023 році аптечних мереж D.S. і АНЦ та інші новини  сегмента товарів для краси й здоров’я.

Новий преміальний магазин EVA Beauty в ТРЦ Respublika Park

В грудні в ТРЦ Respublika Park відкрився новий преміальний формат провідного drogerie-оператора України EVA – EVA Beauty, площею 700 кв. м. Відмінність від інших форматів в абсолютно новому дизайні та розширеному асортименті більш високого сегменту.

«Дизайн дійсно вражає – сучасне торгове обладнання у чорно-білих кольорах, дуже стильна навігація з градієнтною підсвіткою, креативні брендовані зони та лаконічна, але дуже стильна касова зона. А ще багато інших цікавих елементів декору, промозон та якась зовсім космічна зона MakeUp у центрі торгового залу. У магазині з’явилася навіть невелика зона бренду Dyson, яка привертає до себе увагу більшості покупців. Збереглися майже всі спеціалізовані зони з інших форматів мережі, а деякі, на кшталт «Центру здоровʼя шкіри» навіть значно розширилися», – поділився враженнями керуючий партнер Retail.Pro Артем Ретін в дописі на своїй сторінці в Instagram.

Результати роботи мережі АНЦ в 2023 році

СЕО мережі аптек АНЦ Микола Щербина в інтерв’ю Forbes розповів, що за рік відкрили 149 нових аптек та 13 точок відновили на деокупованих територіях, переважно в Херсоні. Також в грудні кількість щомісячно активних клієнтів повернулася на рівень січня 2022 року – понад 3,5 млн клієнтів на місяць. Частка e-commerce вже досягла 30% в продажах, а до 80% усіх інтернет-замовлень ідуть через Tabletki.ua.

Також мережа АНЦ тогоріч розвивала і продовжить це робити в 2024 році лікомати – автоматизовану систему видачі та оплати онлайн-замовлень. Наразі вони працюють в понад 100 аптеках по всій Україні.

Також мережа аптек АНЦ стала переможцем найпрестижнішої нагороди бізнесу, фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2023. Фестиваль-конкурс обирає серед брендів та компаній України кращих з кращих, а переможець визначається лише один, за результатами досліджень міжнародної компанії IPSOS.

Нові магазини Kiko Milano

На початку січня ТРЦ ПортCity Луцьк вітав нового оператора – магазин італійського косметичного бренду  Kiko Milano. Точка розташувалася на першому поверсі та зайняла площу 90 кв. м.

А в березні 2024 року очікується відкриття нового магазину Kiko Milano в ТРЦ Lubava (Черкаси), площею 58,2 кв. м. Відомо, що девелоперська компанія Budhouse Group вже підписала договір.

Нагадаємо,  на українському ринку італійський бренд представляє компанія Intertop Ukraine, а магазини також є у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, Одесі та Івано-Франківську. 

Колаборація мережі аптек Подорожник та АТБ

Найбільша мережа аптек України Подорожник розпочала співпрацю з лідером продуктового рітейлу – мережею супермаркетів АТБ.  Тепер клієнти супермаркету, в яких є картка АТБ, отримують 5% знижки на покупки в аптеках Подорожник по всій Україні. Знижка діє при кожній покупці в аптеці з 15.01.2024 до 05.06.2024 року.

Новий Blisk в Хмельницькому

На початку лютого плюс одна крамничка в мережі Blisk в Хмельницькому за адресою: вул. Зарічанська, 3/2. Нагадаємо, мережа швидко розширюється і наразі представлена в 16 регіонах України.

Підсумки роботи мережі аптек  D.S.

Під вивіскою Аптека D.S. працюють без малого 400 закладів у понад 100 містах 16-ти областей України. На своєму сайті мережа аптек D.S. поділилася успіхами роботи в 2023 році. З основного:

  • У деяких містах розпочато співпрацю із сервісом доставки Glovo;
  • Компанія запустила новий сервіс для клієнтів – чат-бот D.S.  у двох популярних месенджерах Telegram і Viber;
  • Мережа аптек D.S. налагодила партнерство з онлайн-платформою «Лікар Онлайн». Це український сервіс дистанційних консультацій висококваліфікованих лікарів;
  • У 2023 році картку клієнта зареєстрували 175 000 осіб – як у чинних, так і в нових аптеках мережі, що розпочали минулоріч роботу, зокрема, на Львівщині, Закарпатті, Поділлі, Хмельниччині, Тернопільщині, Франківщині, Волині, Київщині, у Миколаївській і Житомирській областях;
  •  До мережі приєдналися сім нових аптечних закладів франчайзі.

Brocard відновив роботу в ТРЦ Сонячна Галерея

8 січня російські окупаційні війська здійснили чергову ракетну атаку по Україні та влучали в ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі. Але вже на початку лютого після проведення необхідних перевірок щодо стану безпеки об’єкта відбулося відновлення роботи у частині, яка зазнала незначних пошкоджень. А 7 лютого відновив роботу і магазин Brocard. Про це мережа повідомила на своєму сайті.

В Лінії магазинів EVA підбили підсумки роботи в 2023 році

СЕО ТОВ «Руш» (магазини EVA та сайт EVA.UA) Ольга Шевченко розповіла, що з початком війни частина людей змінила регіон проживання та багато поїхали за кордон. Проте з’явилися нові клієнти і загалом в листопаді 2023 року навіть зафіксували 1% приросту, тому в підсумку в 2023 році в транзакціях втратили всього 6,5% в порівнянні з довоєнним 2021 роком.

Також в 2023 році відкрили 59 магазинів. Асортимент інтернет-магазину розширили до 100 000 SKU та тепер це «Гіпермаркет краси», в якому є тематичні простори для зручності вибору клієнтів. Продажі онлайн склавдають понад 10% у загальній виручці мережі.

В мережі також виділяють такі тенденції:

  • Клієнти переорієнтуються на товари більш доступного цінового сегмента;
  • Наразі не має позитивних прогнозів щодо категорії дитячих товарів;
  • Проте попит на косметику та парфумерію не зник.

Мережа «Аптека 9−1−1» приєдналася до Асоціації ритейлерів України

«Аптека 9−1−1» – одна з найбільших аптечних мереж України – стала членом Асоціації ритейлерів України. Нагадаємо, мережа вже 27 років працює задля підтримки та здоров’я українців та нараховує понад 1500 аптек у 490+ населених пунктах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  104
Усі новини ринку