Новини DIY&Decor: Епіцентр, МВМ my home, Jysk, Fissman

Новини DIY&Decor: Епіцентр, МВМ my home, Jysk, Fissman

07.05.2024 08:30
  544
Дарія Осіїк

Нові проєкти від мережі Епіцентр, три нових магазини у мережі МВМ my home, два відкриття у мережі Jysk та новий магазин від мережі Fissman.

Епіцентр планує обладнати сонячними панелями до 3 млн кв. м власних площ

Епіцентр планує значно розширити проєкт зі встановлення сонячних електростанцій (СЕС). Група компаній обладнає сонячними панелями не лише власні торгові й логістичні центри, але й виробничі потужності.

Як повідомилиRAUв прес-службі компанії, масштабний проєкт з використання сонячної енергії для потреб торговельних центрів ритейлер розпочав торік. Тоді компанія встановила СЕС на дахах трьох торговельних центрів у Києві та двох у Вінниці загальною потужністю близько 6 МВт.

“Встановлення сонячних панелей створило можливість досягти енергозаміщення близько 30% потреб торговельних центрів. Не менш важливо, що сонячна енергія є набагато більш екологічною і дозволяє знизити рівень забруднення та навантаження на довкілля. Враховуючи фактори економії та екологічності, Епіцентр прийняв рішення подвоїти інвестиції в проєкт та оснастити сонячними панелями близько 3 млн кв. м площ”, – зазначила директорка напряму “Електротехніка” мережі Епіцентр Ангеліна Бурлакова.

Цьогоріч компанія вже ввела в експлуатацію нову сонячну електростанцію потужністю понад 1 МВт на даху відкритого у Києві ТЦ Епіцентр на вул. Бальзака. В планах компанії на цей рік обладнати сонячними панелями ще 17 торгових та логістичних об’єктів, що дозволить збільшити сумарну потужність власних СЕС ще на 25 МВт.

Діючий інвестиційний план Епіцентр передбачає виділення $76,5 млн на обладнання сонячними панелями близько 1 млн кв. м площ дахів власних підприємств вже до кінця 2025 року. Загалом же група компаній планує укласти договори на фінансування проєктів по зеленій енергетиці, що дозволить використовувати сонячні електростанції на близько 3 млн кв. м площ. Епіцентр також розглядає можливість будівництва наземних сонячних електростанцій, що зможуть забезпечувати потреби виробничих потужностей групи компаній.

Епіцентр розгортає нову мережу магазинів біля дому Епіцентр Express

Нові магазини розміром 200-300 кв. м з доволі широким асортиментом товарів нагадують одночасно маленький формат торгівлі DIY або велику точку видачі. Вочевидь, компанія Епіцентр К почала великий експеримент з гібридним форматом аби «зайти» ближче до споживача.

На початку березня 2024 року ритейлер на своїй Facebook сторінціповідомив про відкриття двох перших торгових точок у Києві на вул. Малишка, 4 Д (павільйон навпроти ТЦ Дитячий світ) та на вул. Празька, 3 А (на першому поверсі житлового будинку біля Дарницької площі).Станом на середину квітня на сайті компаніївказано вже шість адрес: дві в столиці та ще чотири у Львові, Ужгороді, Вараші, Хмільнику. Керуючий партнер компанії з управління нерухомістю Retail.ProАртем Ретінповідомив, що компанія підписала, як мінімум, ще три локації – Вишневе, Новомосковськ та Павлоград. «При цьому найцікавіше те, що всі вони різної площі – це може казати лише про те, що мережа буде мультиформатна», –пишеАртем Ретін на своїй Facebook сторінці.

На думку експерта, Епіцентр Express – це не просто маленький формат DIY або велика точка видачі. Це зовсім новий гібридний формат з доволі цікавим поєднанням асортименту. Фактично це господарський магазин з базовим продуктовим асортиментом. Також на вході встановлено автоматичну кавову машину, холодильник із сендвічами, каси самообслуговування та невелику промозону для акційних товарів.

Сам ритейлер позиціонує нову мережу як супермаркет біля дому, де можна замовити додатково всі товари, представлені в асортименті Епіцентр, а також отримати всі покупки з маркетплейсу. Для задоволення можливих нагальних потреб покупців тут представлена доволі строката асортиментна палітра. Зокрема тут можна купити побутову хімію, автотовари, зоотовари, кухонні товари та посуд, текстиль, декоративні товари для дому та будівельні інструменти, у тому числі й електроінструмент.

Власне продуктова група – основа асортименту експрес-маркетів біля дому – представлена базовим набором: сири, ковбаси, молочна продукція, вакуумована риба, десерти, заморожені овочі та морепродукти, пресерви та спеції, соняшникова олія, солодощі, печиво, снеки, чай та кава, хліб, горішки, морозиво, цигарки та алкоголь, в тому числі міцний. В прикасовій зоні є класичний імпульсний асортимент – шоколад, дезінфектори, презервативи, клеї, батарейки, тощо. Ще в магазині діє невелика точка видачі інтернет-замовлень, так само як і у великих ТЦ Епіцентр та в мережі існуючих 234 Центрів видачі замовлень за межами магазинів.

Епіцентр запускає власну мережу парків розваг Epiland

У квітні компанія Епіцентр також повідомила, що перший парк розваг під назвою Epiland буде відкрито в Києві вже влітку цього року. Проєкти розвиватимуться у двох форматах: сімейні парки розваг площею до 4500 кв. м та 15 000 – 30 000 кв. м. Кожен окремий парк буде унікальним.

«У всьому світі ТРЦ вже багато років залишаються основним місцем для сімейного дозвілля. В Україні цей тренд ще більше підсилюється потребою в отриманні позитивних емоцій на тлі перманентних стресів, відтак ми відчули запит на якісну розважальну складову в наших об’єктах для родин з дітьми», – розповідає директорка напрямку ексклюзивних концептів та розвитку мережі торговельних центрів ЕпіцентрВікторія Зеленська.

Перший парк розваг Epiland – в дизайн-концепції “Планета Пандора” – відкриється вже у червні 2024 року на другому поверсі столичного ТЦ Епіцентр на вул. Полярній 20 Д. Площа парку становитиме 3000 кв. м. Основний акцент проєкту зроблено на розваги для дітей віком до 12 років та проведення ексклюзивних дитячих днів народжень. Додатковою перевагою для відвідувачів будуть послуги няня-сервісу, що дозволить залишити дитину з професійним baby-sitter тавідправитись за покупками в ТРЦ.

У 2024 році Епіцентр також планує відкриття парків розваг у складі ТРЦ Green Gallery (Київська обл., с. Чабани, вул. Одеське шосе, 8) та в ТРЦ Bucha Gallery (Київська обл., м. Буча, вул. Нове шосе, 1).

Три нових магазини МВМ my home

11 квітня у Львові відкрився новий магазин мережі товарів для дому МВМ my home, який знаходиться на першому поверсі СТРЦ Спартак за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 1 Б. Це 17-й магазин мережі, яка вже представлена в багатьох містах України. Його площа – 143 кв. м, він розташований на першому поверсі ТРЦ.

25 квітня новий магазин МВМ my home запрацював у Рівному в ТРЦ Екватор за адресою вул. Кулика і Гудачека, 23. Це друга відкрита точка за цей місяць та 18-тий магазин в Україні.

А на початку травня компанія відкрила магазин у місті Харків в ТРЦ Дафі за адресою вул. Героїв Праці, 9. Як повідомили RAUу мережі, площа нового магазину складає 198 кв. м. Він розташований на першому поверсі ТРЦ. Це вже 18-й магазин бренду в Україні, і другий – у Харкові.

На сайті та в магазинах мережі представлені понад 4000 SKU. Компанія пропонує товари власного імпорту українських брендів МВМ my home, MVM, MВМ kids, Horst, Lіnde, Doosh, F’Door та товари партнерів.

Два нових магазини Jysk

11 квітня відкривав двері для покупців оновлений магазин Jysk у Житомирі, якому вже десять років. Площу магазину збільшено майже у півтора раза.

Магазин Jysk у Житомирі за адресою вул. Київська 77, ТРЦ Global UA, оновлено до сучасної концепції 3.0. Нова концепція передбачає сучасне точкове освітлення, просторий дизайн, зручне для покупця зональне розміщення товарних категорій, простору матрацну студію тощо, а також збільшену соціальну зону та покращені умови для персоналу.

Торгова площа до перебудови була 835 кв. м + 60 кв. м зовнішня виставкова зона перед магазином, наразі торгова площа складає 1136 кв. м. Складське приміщення збільшено з 230 кв. м до 286 кв. м.

«До кінця поточного року компанія планує розширити мережу в Україні до 100 магазинів. Але плани та інвестиції Jysk пов’язані не лише з відкриттям нових магазинів, а й з перебудовою, оновленням, розширенням існуючих. Так, на поточний рік було заплановано відкрити 12 нових магазинів та перебудувати 10 існуючих. Працюємо наполегливо, щоб ці плани втілити в життя», – коментує Country Director Jysk в Україні Євген Іваниця.

18 квітня мережа Jysk відкрила новий магазин у місті Южне Одеської області, де відтепер понад 30 000 мешканців міста можуть придбати меблі, садові меблі та товарв для дому.

Магазин Jysk розташований в ТЦ Волна на другому поверсі та займає 1033 кв. м торгової площі зі складом 289 кв. м та окремо соціальною зоною для співробітників. Як і всі нові магазини Jysk, він побудований у сучасній концепції компанії 3.0.

Загалом зараз в Україні працює 93 магазини Jysk та інтернет-магазин jysk.ua. Jysk в Україні нараховує штат понад 800 співробітників.

Fissman

Мережа магазинів посуду та аксесуарів для кухні Fissman відкрила нову торгову точку у львівському ТРЦ Victoria Gardens.

Новий магазин розташувався на першому поверсі ТРЦ Victoria Gardens. Асортимент нового магазину Fissman становить близько 1500 найменувань товару. В тому числі сковороди, каструлі, ножі, посуд для чаю та кави, посуд для випікання, кухонні аксесуари, а також товари для сервіровки столу, для дітей і для активного відпочинку.

Це вже третій магазин ритейлерау Львові, інші два магазини знаходяться на вулицях Володимира Великого, 58 (гіпермаркет Ашан) та Стрійська, 30 (ТРЦ King Cross).

Після відкриття у ТРЦ Victoria Gardens мережа Fissman зросла до 32-х торгових точок в Україні й планує подальше масштабування бізнесу. В 2024 році ритейлер має намір відкрити ще щонайменше шість магазинів у західній та центральній частинах країни.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку