
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Торгова точка Goldi зайняла площу 500 кв. м.
Мережа ТРЦ Караван продовжує залучати орендарів категорії Made in Ukraine. Про це rau.ua повідомила прес-служба CDA Real Estate – керуючої компанії мережі ТРЦ Караван. Як наголошується в релізі мережі, у квітні український бренд жіночого одягу Anna Yakovenko відкрив магазин у харківському Каравані. А за кілька тижнів до цього в київському об’єкті найбільшої мережі торгово-розважальних центрів почав працювати магазин українського виробника ексклюзивного жіночого одягу Artari Alta Sartoria.
Тільки з початку 2017 року в ТРЦ Караван, крім перерахованих, відкрилися магазини брендів Isla Moda, Designed For Fitness, BeGirl, UMM, Tamir, Jasmine. Також в Каравані представлені Andre Tan, Giulia, DolceDonna, Arber, Anabel Arto, Public & Private, Bembi, Dianora, RnB Leather та інші українські оператори.
Співпраця українських виробників з мережою Караван почалася з формату Pop-Up Stor, який був актуальний у 2014-15 роках. Співпраця в цьому форматі передбачає особливі умови: короткострокова оренда на лояльних для орендаря умовах. Тим самим ТРЦ підтримував вітчизняного виробника. Зараз в ТРЦ регулярно проходять різні заходи (виставки, ярмарки, покази).
Найбільш яскраве і знаковий захід щодо просування національного виробника – виставка «KARAVAN FASHION DAYS», в рамках якої працюють шоу-руми українських дизайнерів, які презентують свої колекції, а відвідувачі ТРЦ мають можливість придбати вподобані речі безпосередньо від авторів.
Довідка. Мережа ТРЦ Караван — найбільша мережа торгової нерухомості в Україні, об’єднує в собі три торгово-розважальних центри, розташованих у Києві, Харкові та Дніпрі. Загальна площа торговельних об’єктів становить близько 250 000 кв. м. Щорічно ТРЦ мережі відвідують понад 30 мільйонів людей.
Читайте також –
Рівненський льонокомбінат планує відкрити 10 магазинів Goldi у 2017 році