Улюблена розвага: теніс, рок-музика, вейксьорфінг, кінний спорт та інші хобі власників торгівельних мереж
Бізнес – це захоплива, але важка щоденна робота, яка вимагає високої зосередженності на цілі, гнучкості у прийнятті рішень та великої кількості енергії. Тож не дивно, що майже усі власники великих успішних компаній окрім улюбленої справи також мають одне чи кілька хобі, що дозволяє їм тримати себе у формі, відпочити та зарядитися енергією для нових подвигів на бізнес арені.
RAU дізнався, які хобі мають власники великих та успішних компаній у сфері рітейлу та суміжних областей. Якщо ваша компанія не потрапила до цього огляду, але хоче розповісти про хобі власника компанії, пишіть, будь ласка, на пошту news@rau.ua.
Філософія тенісу від Владислава Бурди
Владислав Бурда, власник корпорації RedHead Family Corporation (мережа Антошка, національна дистрибуція дитячих товарів Smarty Family та департамент нерухомості), вже близько 18 років займається тенісом.
Цей вид спорту дозволяє йому не лише тримати себе у формі, але й отримувати для себе цінні уроки в бізнесі. Осягнути філософію гри в теніс і усвідомити чому не варто гнатися за перемогами, а концентруватись на самому процесі гри, Владиславові допомогла книга Тімоті Голві “Внутрішня гра в теніс”.
“Концентрація на процесі з повагою до суперника як до чудової служби сервісу, що надає найбільші перешкоди на шляху до твоєї перемоги — це шлях до максимального життєвого задоволення, яке мені вдалося отримати від тенісу за останні кілька місяців”, – робить висновок Владислав Бурда.
Теніс, акторська гра, письменництво та епатування публіки – улюблені хобі Гаріка Корогодського
Гарік Корогодський, окрім успішного бізнесу у сфері комерційного девелопменту (він володіє 25% ТРЦ Dream), має чималу кількість хобі серед яких, зокрема, є теніс та акторська гра.
Гарік Корогодський понад 25 років грає в теніс. Причому щотижня бізнесмен займається тенісом не менше п’яти разів – тричі на тиждень він тренується, а ще два дні має тенісні матчі. Якось на День народження друзі подарували Гаріку гру з першою ракеткою світу Рафаелем Надалем. Гарік і Надаль зіграли на турнірі у Парижі три гри. Надаль надав імениннику фору 30:00, а потім втратив пильність і Гарік обіграв чемпіона з рахунком 2:1.
Окрім гри в теніс Гарік активно займається меценатством, грає в театральних виставах, пише книги і постійно епатує публіку своїм виглядом та екстраординарними вчинками.
Співаючий рітейлер Володимир Костельман
Володимиру Костельману належить 51% Fozzy Group, до якої входять Сільпо, Фора, Trash!Траш!, ringoo, Біла ромашка та ініші бренди. Але успішний підприємець у певних колах також відомий як поет та рок-музикант, який добре грає на гітарі та виконує власні пісні.
Зараз Володимир є вокалістом гурту “Гибкий Чаплинъ”. «Алко-музична лабораторія для тих, хто страждає метафізичною залежністю», – так описують себе музиканти гурту.
До цього Володимир Костельман тривалий час був лідером гурту «Ремонт воды», але в 2017 році він розпався на два нових колективи.
Футбол і коні Геннадія Буткевича
Як відомо, співвласник мережі магазинів АТБ Геннадій Буткевич є великим поціновувачем кінного спорту, тому допомогає його розвивати в Україні. Він є власником кінного клубу Equides.
Також Геннадій захоплюється тенісом. Ще у 1998 році він заснував аматорський тенісний турнір Dnepr open, який протягом 10 років проводився на тенісних кортах СК «Схід» та був присвячений Дню народження Буткевича.
Ще одне уподобання рітейлера – полювання. Відомо, що заради цього мисливець навіть орендував угіддя площею 8000 га в Іванківському районі Київської області.
Крім того, позаминулого року компанія BGV Геннадія Буткевича офіційно стала генеральним спонсором житомирського футбольного клубу “Полісся”. Фінансові вливання у футбольний клуб стартували 2021 року.
Магія чисел подружжя Герег
Відомо, що назву для однієї з найбільших торгових мереж в Україні – Епіцентр К – придумали, виходячи зі щасливого для сім’ї Герег числа дев’ять. Зокрема, День народження Олександра Гереги — 27 червня (2+7=9), а Галина Герега народилася 9 серпня. Щоб довести кількість букв до потрібної, до Епіцентр додали букву К, яку потім розшифрували як «команда».
Окрім нумерології Олександр разом з дружиною активно підтримує розвиток спорту в Україні та спонсорує цілу низку спортивних активностей. Його компанія є спонсором чемпіонату України з футболу. А у 2019 році сімейство Герег почало спонсорувати футбольний аматорський клуб «Дунаївці» з Хмельницькой області . З новими спонсорами команда змінила назву на «Епіцентр» та успадкувала фірмові сині кольори мережі. Також компанія Епіцентр є спонсором волейбольного клубу Епіцентр-Подоляни, який є діючим чемпіоном України.
Галина Герега також полюбляє бігові лижі.
Підкорювач хвиль Дмитро Борисов
Свого часу улюбленим хобі успішного маркетолога Дмитра Борисова було приготування їжі. В 2010 році він вирішив перетворити своє хобі на справу свого життя, і відкрив свій перший ресторан Барсук у Києві. Зараз, щоб відволіктися від бізнес-рутини, ресторатор у вільний час займається вейксьорфінгом (водне катання на дошці за катером). Причому на вейку катається уся сім’я Дмитра. Також родина Дмитра катається на лижах та активно подорожує.
Ранкова йога Вячеслава Климова
Співвласник Нова пошта Вячеслав Климов ще в юності почав займатися спортом. Разом зі своїм бізнес-партнером Володимиром Поперешнюком в інституті він активно займався боксом. Пізніше улюбленим хобі Вячеслава став теніс. Саме цей вид спорту дозволяє йому бути у хорошій фізичній формі та виражати свій характер на спортивному майданчику. “Цей вид спорту дозволяє будувати тактичні і довгі стратегії в грі, спостерігати і прогнозувати суперника”, – розповідає Вячеслав Климов.
Окрім того, Вячеслав кожного ранку виділяє 30-40 хвилин для занять йогою або стретчингом, оскільки баче наскільки якісно це відображається на фізичній формі та здоров’ї.
На думку Вячеслава, великий бізнес – це марафон, тому варто ставитися до свого тіла, а не лише до своєї голови, як до ресурсу та інструменту для творчості, роботи та розвитку.
Читайте також –
Сімейна справа: які українські торговельні мережі розвиваються як сімейні бізнеси. Частина 2