Ролики тижня: Uklon, Etnodim & Riot Division, McDonald’s Ukraine, Damirli x DTEK та Олександр Усик, Traumeel S Gel та Шахтар Сталеві 

Ролики тижня: Uklon, Etnodim & Riot Division, McDonald’s Ukraine, Damirli x DTEK та Олександр Усик, Traumeel S Gel та Шахтар Сталеві 

2 дні(в) тому
  560
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Uklon

До свого 15-річного ювілею український сервіс Uklon у співпраці з режисером Антоніо Лукічем створив короткометражний фільм “Найлегший пасажир в історії”. Ця 10-хвилинна стрічка розповідає про те, як Uklon допоміг врятувати зйомки фільму Лукіча “Мої думки тихі” у 2018 році.

У фільмі режисер показав перевезення важливого реквізиту для “Мої думки тихі” – пера рахівського крижня. Подорож цього “пасажира” є центральною темою короткометражки. Головний герой нової стрічки – водій Uklon, який долав перешкоди на шляху в Києві, щоб вчасно доставити реквізит на знімальний майданчик.

“У цьому фільмі я хотів передати відчуття піднесення, оскільки разом можна подолати будь-які труднощі. Глибина радості пропорційна глибині печалі. Попри все, забуте перо вчасно дістанеться свого адресата”, – зазначив сценарист і режисер фільму Антоніо Лукіч.

Прем’єра фільму “Найлегший пасажир в історії” відбулася 27 березня ексклюзивно на безкоштовному каналі Megogo Live медіасервісу Megogo. Фільм транслюватиметься на Megogo Live щодня з 28 по 30 березня об 11:00 та 21:00. Доступ до каналу безкоштовний на платформі Megogo, а також через додаток “Дія” в розділі “Дія.TV”. З 31 березня стрічка буде доступна для перегляду на YouTube-каналі та в соціальних мережах Uklon.

Переглянути короткометражку можна за посиланням.

Etnodim & Riot Division

Бренди Etnodim та Riot Division об’єднали зусилля, щоб через дизайн та візерунки розповісти багатовікову історію українського народу.

Ключовою ідеєю співпраці стало спільне розуміння важливості української культурної спадщини та її впливу на майбутнє, а також віра в те, що сильна держава будується на глибокому знанні свого коріння.

Колекція включає чоловічі та жіночі сорочки в чорному та пісочному кольорах. Ці вироби поєднують сучасну функціональну тканину з традиційною вишивкою. Візерунки на сорочках відтворюють ключові етапи становлення української держави: від Київської Русі до сьогодення, включаючи козацьку добу, революції та національно-визвольні війни. Орнамент також містить елементи, що символізують Холодний Яр, важливий центр визвольної боротьби в Україні.

«Минуло століття, але ми знову боремося з вічним ворогом, який прагне знищити нашу культуру та стерти нашу самобутність. Наша любов до свободи йому чужа та нестерпна. Цей ворог знову намагається посіяти розбрат серед нас, впевнений, що кінець буде таким же, як і сто років тому. Але ми змінилися: ми зрозуміли, що в єдності ми непереможні. Тепер ми можемо змінити хід історії», — зазначають автори колаборації.

McDonald’s Ukraine

У новому відеоролику McDonald’s Ukraine з гумором показує, як компанія підтримує молодих людей на їхньому першому робочому місці.

Звісно, “робити перші кроки не завжди просто”, але McDonald’s створює позитивне та підтримуюче середовище, де всі виклики долаються з усмішкою.

Ролик заохочує глядачів, які шукають свою першу роботу, приєднатися до команди McDonald’s, якщо вони мріють про дружнього та лояльного роботодавця.

Damirli x DTEK та Олександр Усик 

Український бренд чоловічого одягу Damirli та енергетична компанія ДТЕК об’єдналися заради благодійної мети. Результатом їх колаборації стала куртка, створена на основі робочого одягу енергетиків. Цей предмет одягу символізує стійкість та мужність працівників енергетичної галузі. Обличчям рекламної кампанії став відомий боксер Олександр Усик, абсолютний чемпіон світу.

«Ми розробили практичний одяг, натхненний уніформою тих, хто з початку війни невпинно відновлює пошкоджену інфраструктуру, повертаючи електропостачання в українські міста та домівки», — зазначив бренд Damirli.

Усі кошти, отримані від продажу цієї куртки, будуть спрямовані до громадської організації Gen Ukrainian, яка надає психологічну підтримку дітям, які втратили батьків під час війни.

Передзамовлення на сайті — Damirli.com.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Elvira Gasanova (@gasanova_elvira)

Traumeel S Gel та Шахтар Сталеві

Українське суспільство переживає трансформацію, де інклюзивність стає не просто модним словом, а необхідністю. Тому бізнес та суспільство повинні адаптуватися до цих змін.

У відповідь на цей виклик, Traumeel S Gel у партнерстві з Шахтар Сталеві запустили кампанію «Рух заради майбутнього», створену Havas Digital Kyiv. Ця кампанія має на меті підтримати розвиток адаптивного спорту та показати, що навіть після серйозних травм та ампутацій люди можуть повернутися до активного життя.

“Коли віриш у себе, меж не існує. До якої долучилися “Шахтар Сталеві”, які підтримали ініціативу та допомагають розвивати адаптивний спорт. Спорт – це сила. Не лише фізична, а й внутрішня. Реклама – це не лише про бренди, а й про зміни, які ми творимо разом”, – зазначають автори кампанії.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку