Мережу Цитрус очолив колишній топ-менеджер Samsung Україна
Один з лідерів українського ринку техніки та електроніки Цитрус розпрощався з маркетинг-директором, керівником онлайн-просування, а також креативним директором.
Як стало відомо RAU, незабаром мережа Цитрус отримає нового керівника. Ним стане Віталій Кузнєцов, який останні три роки очолював департамент мобільних пристроїв в компанії Samsung Electronics Україна. Його офіційне призначення на посаду СЕО Цитрус відбудеться 27 вересня.
У компанії Samsung Electronics Україна Віталій провів 11 років, де почав свій кар’єрний шлях у 2006 році з позиції менеджера з продажу департаменту побутової техніки, а в останні три роки очолював департамент мобільних пристроїв. Саме під його керівництвом бренд Samsung повернув собі лідерство на українському ринку в 2014 році.
Як зазначив співвласник компанії Цитрус Дмитро Зінченко, на посаду CEO був потрібний кандидат з великим управлінським і комерційним досвідом, а також знанням специфіки ведення бізнесу в сфері гаджетів і аксесуарів. «Ми дуже раді, що Віталій Кузнєцов очолить компанію Цитрус, оскільки перед нами стоять дуже амбітні цілі і ми хочемо нарощувати своє лідерство як на ринку України, так і на міжнародних ринках», – сказав Дмитро Зінченко.
Сам Віталій Кузнєцов, коментуючи своє призначення, додав що компанія має намір розширювати свою діяльність в якості національного роздрібного оператора, а також активно формувати нові формати магазинів і відкривати покупцям інноваційні продуктові лінійки. «Я впевнений, що компанія Цитрус стане недосяжним лідером українського ринку рітейлу і почне міжнародну експансію. Концепцією майбутнього розвитку ми поділимося з нашими ключовими партнерами найближчим часом», – підкреслив Кузнецов.
Крім цього, в керівному складі Цитрус відбулися й інші зміни. Зокрема, у серпні Цитрус покинув Даниїл Дубінін, який займав пост виконуючого обов’язки креативного директора. Як уточнили RAU в компанії, Дубінін пропрацював в Цитрус близько двох років, після чого сторони обопільно вирішили завершити співпрацю.
У вересні з Цитруc пішов Денис Лущишин, який в серпні був офіційно призначений директором з маркетингу компанії після двомісячного випробувального терміну. До цього він два місяці займав пост креативного директора.
Також на початку місяця рітейлер залишився без керівника онлайн-просування. З березня 2017 року цю посаду обіймав Олег Вереїтін, який раніше очолював інтернет-маркетинг двох інших великих гравців ринку – Ельдорадо та Фокстроту. У коментарі RAU він повідомив, що вже в жовтні має намір вийти на роботу в агентство, де буде займатися інтернет-рекламою.
Вакантні посади керівників, які залишили Цитруc були заміщені внутрішніми резервами. «Призначили виконуючими обов’язки людей зсередини компанії. Коли вони пройдуть випробувальний термін у три місяці, тоді зможемо коментувати їх офіційне призначення», – уточнили в мережі.
Нагадаємо, в травні з посади директора з маркетингу мережі Цитрус пішов Віктор Шолошенко. Після шести років роботи в компанії він зважився на зміну сфери діяльності, очоливши напрямок маркетингу в ресторанному проекті 4City.
Довідка. Цитрус – українська мережа магазинів гаджетів, аксесуарів, побутової техніки та допоміжних засобів для заняття спортом, створена в 2000 році. Станом на середину серпня 2017 року мережа об’єднувала більше 50 магазинів в десяти містах України, в тому числі в Києві, Одесі, Харкові та Запоріжжі.
Читайте також –