Директором з маркетингу ТРЦ Караван призначений Владислав Яровий

Директором з маркетингу ТРЦ Караван призначений Владислав Яровий

30.05.2017 03:31
  735
Ukrainian Retail Association

До призначення в керуючу компанію мережі ТРЦ Караван Владислав Яровий працював в маркетинзі Райфайзен Банку Аваль, а також МТС Україна/Vodafone.

Як уточнили rau.ua в прес-службі компанії DCH Real Estate, яка управляє мережею з трьох торгово-розважальних центрів Караван в Україні, Владислава було призначено на посаду директора з маркетингу в травні. На останньому місці роботи він координував просування продуктів для масового та бізнес-сегментів, був в робочій групі по ребрендингу компанії МТС Україна.

«Високу маркетингову активність компанії ми посилимо проектами нового формату. Торгово-розважальні центри Караван в Києві, Харкові та Дніпрі будуть не просто найпопулярнішими місцями шопінгу та дозвілля для городян. Ми прагнемо до того, щоб стати центральними майданчиками по впровадженню новітніх технологій на ринку рітейлу », – прокоментував Яровий свої завдання на новій посаді.

У прес-службі компанії також відзначили, що ТРЦ Караван приділяє велику увагу івент-маркетингу. У 2016 році в торгово-розважальних центрах мережі провели 166 великих івентів для відвідувачів: 78 заходів пройшли в Харкові, 50 – в Дніпрі і 38 – в Києві.

«Збільшення кількості проведення івентів – логічна відповідь ТРЦ на нові тенденції ринку: розважальна складова стає все більш затребуваною. Якщо раніше люди відвідували ТРЦ з метою шопінгу, то сьогодні акценти змістилися. Люди приходять в ТРЦ в першу чергу щоб розважитися, провести дозвілля з дітьми, сходити в кіно і паралельно зробити покупки. Надалі розважальна складова буде відігравати все більшу роль у формуванні вдалого tenant-mix і стабільного потоку, збереження і підвищення рівня лояльності у відвідувачів», – прогнозують в DCH Real Estate.

Довідка. ТРЦ Караван – найбільша мережа торгової нерухомості в Україні, яка об’єднує три торгово-розважальні центри, розташовані в Києві, Харкові та Дніпрі. Загальна площа торгових об’єктів становить близько 250 000 кв. м. Щорічно ТРЦ мережі відвідують понад 30 мільйонів людей.

Читайте також –

Директором з маркетингу Retail Group призначений Олексій Делюков


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку