ТРЦ Фабрика – фіналіст престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards

ТРЦ Фабрика – фіналіст престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards

20.04.2017 03:47
  977
rau

ТРЦ Фабрика пройшов у фінал найпрестижнішого в сфері маркетингу торгової нерухомості конкурсу Міжнародної Ради торгових центрів.

ТРЦ Фабрика в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності в 2016 році провів кампанію «Be Closer». Основна ідея проекту – звернути увагу і допомогти дітям з особливими потребами та дітям-сиротам. У зв’язку з військовими діями на сході країни – це особливо актуально для херсонського регіону, близького до зони АТО і Криму.

Після успішного завершення цієї кампанії, в якій взяло участь понад 5000 дітей, було прийнято рішення подати даний проект на щорічний конкурс ICSC Solal Marketing Awards.

За результатами першого туру, проект був оцінений журі і він вийшов у фінал.

ТРЦ Фабрика протягом п’яти місяців реалізовував кампанію «Be Closer» у тісній співпраці з місцевими державними і громадськими організаціями, дитячими соціальними установами та спілками допомоги.

Премія ICSC Solal Marketing Awards об’єднує найкращих в маркетингу торгової нерухомості і виділяє найбільш ефективні кампанії галузі. Аналізуючи передовий досвід та маркетингові показники, Solal Awards став головним конкурсним майданчиком провідних учасників глобального ринку.

«У цьому році в Solal Awards бере участь дуже велика кількість торгових центрів – 221 з 23 країн світу. Особливо приємно, що наш торговий центр вийшов у фінал, враховуючи таку велику конкуренцію, – коментує Максим Гаврюшин, комерційний директор групи компаній «Будхаус». – Ми дуже раді, що Україна, незважаючи на нелегкі часи для галузі, буде представлена у фіналі».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Інна Мірошниченко, ЕКО маркет: Інклюзія, доступні ціни та компетентний персонал – три основні принципи розвитку

Інна Мірошниченко, ЕКО маркет: Інклюзія, доступні ціни та компетентний персонал – три основні принципи розвитку

Чому мережа ЕКО маркет попри ризики прийняла рішення працювати у прифронтових містах та на деокупованих територіях, як...
time icon  
  165
Усі новини ринку