Третій цього року: мережа Novus відкриває новий супермаркет у Києві 

Третій цього року: мережа Novus відкриває новий супермаркет у Києві 

2 дні(в) тому
  469
Дарія Осіїк

25 квітня мережа супермаркетів Novus відкриє новий магазин у Києві за адресою провулок Балтійський, 23 А. Це вже третє відкриття компанії у 2025 році, що підтверджує стабільну динаміку розвитку ритейлера на українському ринку.

Новий супермаркет має загальну площу 2843 кв. м, з яких 1971 кв. м відведено під простору торгову залу. Асортимент магазину становитиме понад 17 500 товарних позицій, що охоплюють усі щоденні потреби: від свіжих овочів, фруктів, м’яса до готових страв кулінарії. У магазині представлено широкий вибір товарів для дому, дитячих категорій, а також великий спектр товарів власної торгової марки Novus — добре знайомих і улюблених українцями. Тут легко зібрати як повноцінний продуктовий кошик на тиждень, так і взяти щось «на ходу» — каву, перекус чи свіже рішення на обід.

Для зручності покупців у магазині передбачено дев’ять лінійних кас, вісім кас самообслуговування та дві інформаційні каси, що дозволяють зробити покупки швидко та без черг.

Особлива увага приділена фуд-зонам та власному виробництву:

  • ароматна свіжоспечена піца та хот-доги для перекусу на ходу,
  • кава з кавомашин для ранкової енергії,
  • розширена лінійка готових страв кулінарії, зокрема гриль-меню,
  • кондитерські вироби для поціновувачів солодкого,
  • у пекарні — широкий вибір свіжої випічки на будь-який смак: від класичних булочок і круасанів до хрусткого багету та ароматного подового хліба. Останній, до речі, стане справжньою новинкою для району — такий хліб випікається без форми прямо на камені, має рум’яну скоринку та ніжний м’якуш.

На честь відкриття з 25 квітня до 8 травня, щодня з 8:00 до 11:00, діятиме спеціальна акція — -30% на комбо “напій + ролінi”. Це чудовий привід зазирнути до нового магазину ще до обіду. 

Novus продовжує розвивати міський формат магазинів, де зручно, швидко і смачно. Компанія зосереджується на якісному обслуговуванні, широкому асортименті щоденних товарів, продуктах власного виробництва та рішеннях, які економлять час покупця — без компромісів у якості.

 

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  236
Усі новини ринку