Нові тренди в подарунковій торгівлі в переддень Дня святого Валентина

Нові тренди в подарунковій торгівлі в переддень Дня святого Валентина

13.02.2017 08:30
  753
Ukrainian Retail Association

Нашим далеким предкам у День святого Валентина було досить милої записки з щирим зізнанням. Тепер все інакше.

Людям все мало, і колесо «валентинівської» торгівлі з кожним роком крутиться все запекліше, пропонуючи рітейлерам нові тренди і нові можливості продавати під прапором свята що завгодно і кому завгодно…

День святого Валентина став приводом для свята ще в далекому 17 столітті, і до середини століття 18-го його вже відзначали всі закохані, за якими до святкового настрою «долучилися всі, кому бракувало романтики. З тих часів і йде традиція обмінюватися романтичними подробицями і невеликими символами щирих почуттів.

Сьогодні День святого Валентина – не просто безневинна забава романтично налаштованих громадян. Це багатомільярдна маркетингова машина, завдяки якій в 2016 році було витрачено $19 700 000 000 (дані Forbes).

Однодоларові свічки, цукерки, квіти, біжутерія, – з кожним роком нових учасників святкового шопінгу більше, і як пташка по зернятку, так і вони – по долару-двом несуть гроші в скарбничку цього грандіозного маркетингового галасу.

Нові варіанти показати любов

Можна сказати, що сучасні любителі Дня святого Валентина перейшли на новий рівень у створенні настрою за допомогою подарунків. Так, в дослідженні, проведеному Національною Федерацією Рітейлу (США) 24% опитуваних планували подарувати своїй половині якийсь новий досвід, а не речі. Дводенні поїздки в «прекрасне Недалеко», майстер-класи, походи в спа, квитки на концерт та інші активності прийшли на зміну цукерок, брошам і плюшевим ведмедикам. А на запитання, чи хотіли б учасники опитування отримати активність у подарунок – 40% сказали впевнене «так».

Учасники останнього бебі-буму і представники покоління Х все ще не втратили свого інтересу до своїх дорогих половинок, і з задоволенням беруть участь в святах. Але, найактивніша група покупців – міленіали! Так, у 2015 році купувати і дарувати подарунки планували 45% милениаів, 39% покоління Х і 38% «бебі-бумерів».

Молодь у віці від 18 до 25 років теж не проти посвяткувати. В якості подарунків вони частіше вибирають об’єкти ручної роботи, милі й безмежно романтичні. До речі, в 2015 році протягом тижня, що передувала Дню святого Валентина, хештег #handmade увійшов у топ-15 хештегів, що використовуються в соціальних мережах.

Святкують не тільки закохані

Головний еволюційний момент свята полягає в тому, що він вже не тільки про любов і коханих. Приміром, з 600 жінок, опитаних Influence Central, 69% купували подарунки для своїх дітей. Крім коханих, дарувальники купують подарунки і сувеніри для людей, яких вважають просто важливими і дорогими, – для членів сімей, вчителів, друзів і навіть колег. У результаті більше 28% подарунків призначалися зовсім не коханим або партнерам.

Ви здивуєтеся, але найбільша група обдаровуваних в День святого Валентина – домашні тварини! Більше $700 мільйонів було витрачено на милі штучки для пухнастих друзів. Звичайно, це лише невелика частина з 600 мільярдів доларів, які щорічно витрачаються на тварин, але для рітейлерів цей факт – відмінна можливість збільшити продажі в період підготовки до романтичного свята, – перший великий привід для покупок після Різдва.

Безумовно, традиційні «валентинські» подарунки поки що переважають у випадках, коли ми хочемо потішити тих, кого щиро любимо. Але не можна скидати з рахунків і нові цікаві можливості для торгівлі, яка знаходить собі місце і напередодні 14 лютого. По суті, споживча поведінка в ці дні відсилає нас до історичного коріння свята, коли було важливо просто порадувати близьку людину. А чим саме? Та чим завгодно!

За матеріалами: new-retail

Читайте також – 

Звіт Deloitte: глобальні тенденції рітейлу в 2017 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку