Магазин без товарів і онлайн-примірка: десять трендів e-commerce 2018 року

Магазин без товарів і онлайн-примірка: десять трендів e-commerce 2018 року

03.03.2018 12:15
  1184
Микола Маранчак

Американське агенство Absolunet підготував десять трендів e-commerce в 2018 році, якими потрібно керуватися, щоб нарощувати продажі в онлайні і офлайні.

Як пише портал Стартапи і бізнес, посилаючись на дослідження американського digital-агентства Absolunet, в 2018 році 56% покупок відбуваються завдяки e-commerce та digital-рекламі. Частка e-commerce в США становить 10% і зростає щорічно на 15%.

1. Нове покоління роздрібних магазинів

Рітейлерам доведеться поєднувати формат шоу-румів та онлайн-вітрин, заходів та презентацій продуктів. Онлайн-рітейлери будуть розвивати присутність в офлайні, оскільки клієнтам зручно забирати товар в магазині біля будинку.

Онлайн-бренд одягу Frank And Oak відкрив 16 магазинів в США і додав до них продаж кави та послуги перукарів.

Бренд одягу Nordstrom відкрив магазин площею 914 кв. м без товарів, щоб сфокусувати увагу покупців на послуги: примірці, пошитті одягу, роботі зі стилістом, отриманні та поверненні товарів з онлайн-магазину. Також Nordstrom пропонує відвідувачам пригоститися свіжовичавленим соком і відвідати манікюрний салон.

Онлайн-магазин товарів для сну Casper відкрив 15 магазинів в США в 2017 році. Мережа з продажу велосипедів в Портленді Velo Cult продає крафтовое пиво, каву і запрошує місцевих музикантів на виступи в 80 магазинах мережі.

І ці приклади не поодинокі.

2. Зміни в b2b e-commerce

Генеральні директори b2b-компаній ставлять розвиток e-commerce на перше місце. Співробітники-мілленіали, мобільність і оптимізація бізнес-процесів прискорюють розвиток b2b сектора.

Замість розмови по телефону з менеджерами по продажах і перегляду каталогів клієнти будуть купувати послуги b2b-компаній так само, як звикли робити це в b2c-секторі — в онлайні.

  • До 2019 року b2b-компанії витратять на розвиток e-commerce більше, ніж онлайн-рітейлери.
  • У 2017 році 56% клієнтів b2b-компаній купили половину товарів і послуг в онлайні в порівнянні з 30% в 2014 році.
  • Ринок b2b-e-commerce в США до 2020 року може досягти $1,1 трлн і $6 трлн по всьому світу .
  • Середній вік b2b-клієнта становить менше 35 років.
  • 89% покупців шукають товари та послуги b2b-сектору в онлайні, 74% роблять це для більш ніж 50% покупок.
  • 71% користувачів, які вивчають інформацію про постачальників в онлайні, проглядають в середньому 12 підрядників, перш ніж вибрати одну компанію.

Рітейлери Amazon і Alibaba стали «Google шопінгу» і стирають межі між b2b і b2c.

  • У жовтні 2017 року Amazon запустив платну програму Business Prime shipping для компаній США та Німеччини.
  • Amazon Business об’єднав понад 30 000 компаній-продавців і заробив $1 млрд за перший рік роботи і збільшує дохід на 20% щомісяця.
  • Alibaba генерує 80% всіх продажів в Китаї. B2b-платформа рітейлера об’єднує західних закупників і китайських виробників.

Склад Amazon

3. Візуалізація товару перед покупкою

У 2018 році технології доповненої реальності дозволять покупцям приміряти товари перед покупкою за допомогою смартфонів. Покупці зможуть «приміряти» до свого дому все що завгодно: від подушки до блендера. Технології доповненої реальності можуть скоротити кількість повернень, яке становить $260 млрд.

В додатку для ремонту і дизайну будинку Houzz користувачі можуть сфотографувати свій будинок і «приміряти» до нього 500 000 ідей для інтер’єру. За даними Houzz, функціональність додатка допомагає довше утримувати користувачів і в 11 разів підвищує ймовірність покупки.

За допомогою програми від Amazon, перш ніж зробити покупку, користувачі можуть уявити, як товари будуть виглядати вдома або в офісі. У додатку Ikea Place користувачі «приміряють» меблі в 3D-форматі і в реальному розмірі.

Ikea Place

4. Вимірювання конверсії: від реклами в онлайні до покупок в офлайн-магазинах

Рітейлери будуть знати розмір продажів на кожен витрачений на digital-рекламу долар. Показник ROPO Ratios («Research Online Purchase Offline») показує зв’язок між рекламою в онлайні і покупками в офлайні.

82% користувачів смартфонів шукають магазини поблизу до будинку і 18% пошукових запитів призводять до покупки протягом доби.

Поєднуючи смартфони і оплату з їх допомогою, соціальні мережі, персоналізацію, геолокацію, інструменти аналітики, CRM, дані з POS-терміналів, ритейлери можуть порахувати відрізняється від реклами в онлайні до покупок в офлайні.

ROPO Ratio канадського рітейлера з продажу велосипедів Primeau Velo становить 9:1 — кожен витрачений на рекламу долар призводить до $9 доходу від продажів в офлайні.

5. Зростання кількості покупок зі смартфона

З розвитком технологій оплати за допомогою відбитка пальця або розпізнавання обличчя все більше операцій на сайтах будуть завершуватися покупкою.

Завдяки розвитку технологій оплати зі смартфонів від Google, Apple, Samsung і все більше користувачів будуть купувати товари в онлайні. До кінця 2018 року покупки зі смартфона досягнуть 70% в e-commerce-трафік.

10% замовлень в американському Starbucks припадає на смартфони. Платформа оплати настільки користувалася популярністю серед клієнтів, що в лютому 2018 року співробітники не встигали швидко обробляти замовлення.

Starbucks
В магазині Amazon Go покупці вибирають товари і виходять з магазину, а оплата автоматично списується з їх запису.


6. Машинне навчання і e-commerce

Чим більше бренди дізнаються про своїх покупців, тим більше можливостей для точкового націлювання з’явиться в e-commerce. Рітейлери будуть знати своїх клієнтів так само, як власники невеликих магазинів знають мешканців сусідніх будинків.

Сервіс відео Netflix не сегментує користувачів за місцезнаходженням. Замість цього компанія розділила 93 млн користувачів на 1300 груп за інтересами і створює рекомендації, базуючись на перевагах цих груп.

Оператор з продажу торгових площ Westfield намагається переконати рітейлерів своїх торгових центрів обмінятися інформацією про поведінку покупців, щоб краще зорієнтувати аудиторію і організовувати релевантні розпродажі.

7. Розвиток Amazon як маркетплейса

Так само як китайський рітейлер Alibaba, Amazon стане невід’ємною частиною кожної e-commerce-стратегії в 2018 році.

55% американців насамперед шукають товари на Amazon, продажу з якого складають 44% від загального обсягу онлайн-продажів та 4% продажів ритейлерів в США.

  • Amazon продовжить збільшувати частку ринку в кожному секторі. Незважаючи на те, що Amazon не сприяє банкрутства інших рітейлерів, він приваблює клієнтів збанкрутілих компаній.
  • Онлайн-реклама — один з найбільш швидкозростаючих проектів Amazon, який посяде третє місце в 2018 році після Google і Facebook.
  • C придбанням мережі Whole Foods Markets в Канаді Amazon став серйозним гравцем ринку з 400 магазинами і увійшов в продуктовий ринок з сумою $770 млрд.

8. Голос — новий спосіб комунікації з покупцями

У 2018 році покупці будуть часто взаємодіяти зі своїми смартфонами з допомогою голосу. Рітейлерам і брендам необхідно переглянути способи комунікації зі своїми клієнтами.

  • SEO: голосовий пошук стане популярним, оскільки голос видає один варіант відповіді замість декількох.
  • Реклама: відволікаюча користувача реклама поступово перестає бути релевантною.
  • E-commerce: найскладніше буде передати з допомогою голосу опис всіх доступних товарів.
    У мережі піцерій domino’s користувачі можуть зробити замовлення або проконтролювати його статус за допомогою голосового управління.

Користувачі сервісу таксі Lyft можуть викликати автомобіль безпосередньо через Alexa.

Роздрібна мережа Walmart організувала можливість замовлення декількох тисяч товарів за допомогою голосу на платформі Google express e-соммегсе platform. Також компанія планує додати можливість замовлення товарів в офлайн-магазин за допомогою пристрою Google Home. Мережі супермаркетів — Target, Costco, kohl’s, Bed Bath & Beyond, Staples, Walgreens — також впроваджують систему голосового управління.

9. Пошук по зображеннях

Вперше замість пошуку за словами багато користувачів будуть шукати товари за допомогою зображень. До 2020 року пошук за допомогою голосу та зображення може зайняти до 50% від обсягу загальних пошукових запитів. Як тільки виробники смартфонів автоматизують пошук по зображеннях, користувачі зможуть фотографувати товар і шукати схожі на нього предмети в онлайні.

За допомогою програми ScreenShop користувачі можуть дізнатися, де купити одяг, яку вони побачили в онлайні — досить зробити скріншот екрану і завантажити його в додаток. ScreenShop підкаже, де купити схожий одяг і підбере кілька варіантів цінових категорій.

За допомогою інструментів візуального пошуку eBay користувачі можуть завантажити додаток яку фотографію і знайти схожі товари на сайті рітейлера.

Додаток для шопінгу Target дозволить користувачам сфотографувати будь продукт і знайти схожі товари на своїй платформі.

10. Браузер перестане бути єдиним способом знайти необхідне

Браузер стане одним з каналів пошуку і перестане бути головним джерелом інформації — разом з ним користувачі будуть звертатися до мобільних додатків, голосовому пошуку та іншим інструментам. Бренди більше не залежать винятково від трафіку в браузері. У 2018 році користувачі будуть купувати на декількох платформах одночасно: у соціальних мережах, за допомогою позначок на Google-картах, в додатках.

Клієнти b2b-компаній можуть дізнатися необхідну інформацію через додаток: дані про продукт, замовленні, інструменти діагностики, технічну документацію, інструкції з експлуатації.

Шопінг став різноманітним: пошук товарів за допомогою зображень і голосу, концептуальні офлайн-магазини, покупки через додатки. Досвід покупки через браузер буде все менше залучати користувачів через складність процесу.

Читайте також –

Сім головних трендів на ринку E-commerce


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку