
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Amazon, Alibaba, Walmart, IKEA та інші. Хто визнаний найдорожчим глобальним брендом в рітейлі.
Британська дослідницька компанія Millward Brown Optimor склала рейтинг 100 найдорожчих глобальних брендів (BRANDZ Global Top 100). Рейтинг складається фахівцями компанії щорічно, починаючи з 2006 року. Оцінки базуються на інформації з BrandZ — найбільшої у світі бази брендів, яка містить інформацію про більш ніж 50 000 брендів і дані опитувань 2 млн споживачів 30 країн, починаючи з 1998 року.
Методологія Millward Brown передбачає оцінку вартості торгових марок як інструментів соціального впливу, що генерує прибуток. При оцінці враховується не тільки вартість на конкретний день, але і здатність бренду приносити гроші в майбутньому, тобто його потенціал зростання. Інша особливість — при розрахунку враховуються як доходи компаній від продажу брендованих продуктів, так і його сприйняття споживачами. Крім того, на відміну від ряду інших подібних досліджень, Millward Brown оцінює індивідуальні бренди, а не за портфелі брендів компанії, які володіють брендами. Rau.ua склала інфографіку – хто входить в топ-10 найдорожчих брендів серед світових рітейлерів.
Читайте також
https://rau.ua/analytics/tri-mestatop-10-brands/