6 із 36: компанії з рітейлу, які отримали спеціальні номінації в HR за версією журналу «Топ-100»

6 із 36: компанії з рітейлу, які отримали спеціальні номінації в HR за версією журналу «Топ-100»

22.09.2023 08:45
  1134
Дарія Осіїк

Діловий портал delo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших» визначили найкращих роботодавців України, серед яких є шість представників сфери рітейлу та дотичних галузей. 

Діловий портал delo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших» визначили компанії, які отримали спеціальні номінації рейтингу «Найкращі роботодавці України». Спеціальні номінації отримали 36 українських та міжнародних компаній. Усі номінанти – найбільші компанії країни, лідери різних ринків, які дбають про розвиток корпоративної культури, впроваджують програми з підвищення добробуту своїх працівників та ініціюють масштабні програми з корпоративної освіти. RAU виділила серед номінантів найкращих роботодавців зі сфери рітейлу. 

Нова пошта

Нова пошта отримала нагороду в номінації “Найкращий антикризовий HR-менеджмент”.

Міжнародна група компаній, яка надає логістичні послуги в Україні та світі. Компанія продовжує розвивати мережу відділень у містах та селах, встановлює нові поштомати та будує нові сортувальні термінали. Також під час повномасштабної війни Нова пошта розпочала експансію на європейські ринки — Польщі, Литви, Чехії, Румунії, Німеччини.

3200 її працівників мобілізовані до сил оборони та ЗСУ. Компанія виплачує їм кошти, а також допомагає із придбанням необхідного на фронті. Усі співробітники компанії мають медичне страхування та можуть отримати будь-яку допомогу через штаб SOS. Також компанія допомагає працівникам із навчанням, піклується про їхнє кар’єрне зростання. Нова пошта має власний корпоративний університет та формує кадровий резерв всередині компанії, зокрема на керівні посади. СЕО міжнародних підрозділів виросли всередині Нова пошта.

McDonald’s в Україні

Мережа McDonald’s в Україні отримала нагороду в номінаціїНайкращі програми корпоративного волонтерства”

Лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Попри те що ресторани були вимушено закриті 24 лютого з міркувань безпеки, McDonald’s продовжив виплату заробітної плати понад 10 000 працівників і покриття медичного страхування, надавав психологічну допомогу та підтримував в інші способи, що стало важливим кроком для підтримки співробітників та їхніх сімей у часи невизначеності. Від вересня 2022 року почали відновлювати роботу ресторани, і люди стали повертатися до роботи. А від січня 2023 року всім працівникам закладів підняли зарплату на 20%.

Одними з головних пріоритетів McDonald’s є піклування про працівників та підтримка громад. Завдяки їх дотриманню, компанії вдалося в умовах війни зберегти команду і разом з Фундацією «Дім Рональда МакДональда» втілити масштабні гуманітарні проекти. Понад 500 працівників McDonald’s долучилися як волонтери, щоб забезпечити державні лікарні сучасними медичними пристроями для оперування і лікування складних поранень. А за програмою «Продуктові набори» за півтора року потерпілі українські родини отримали більш ніж 225 000 наборів з продуктами першої потреби на суму понад 86 млн грн.

Нині відновлена робота понад 85% мережі. Водночас працівники продовжують волонтерити, поєднуючи цю активність з роботою, адже усвідомлюють, наскільки важливо допомагати тим, хто цього потребує.

EVA

Лінія магазинів EVA отримала нагороду в номінації “Найкращий антикризовий HR-менеджмент”.

Лінія магазинів EVA — найбільша вітчизняна дрогері-мережа, яка налічує понад 1000 магазинів по всій Україні. Заснована у 2002 році Русланом Шостаком та Валерієм Кіптиком. Хоча внаслідок повномасштабного російського вторгнення частина магазинів мережі опинилась на окупованій території, понад 100 були зруйновані та пошкоджені, компанія ані на день не припиняла роботу. До кінця 2022 року відкрила 26 нових магазинів та відновила роботу майже 50 торгових точок. У 2023 році продовжила відновлювати магазини та відкрила 22 нові, створивши додаткові робочі місця. Прибуток компанія спрямовує на розвиток та соціальні проекти. Першочергове завдання воєнного часу виконано — бізнес і людей збережено. Релокований персонал був працевлаштований у більш безпечних регіонах, працівникам надається соціальна і психологічна допомога. Відновлено корпоративне навчання. Планується подальший розвиток мережі, зокрема напрямів логістики і e-commerce. У планах на 2023 рік — відкрити 50 нових магазинів та відновити роботу всюди, де це буде можливо.

Eldorado

Мережа Eldorado отримала нагороду в номінаціїНайкращі корпоративні освітні програми”.

Протягом 2022 року компанія повністю оновила платформу дистанційного навчання, зробивши її більш сучасною та ефективною. Eldorado запустила також персоніфіковані програми навчання для працівників роздробу та програми зворотного зв’язку, оновила кадровий резерв та програми управління талантами. Усі ключові навчальні програми компанія перевела у дистанційний та гібридний формат з міркувань безпеки працівників. Багато уваги Ельдорадо приділяє розвитку soft skills, зокрема у форматі щотижневих зустрічей у межах програми «Бережи себе» та мовного проекту «Заради солов’їної». Створений Корпоративний університет. До програм університету долучаються керівний склад та кваліфіковані зовнішні експерти. Серед ключових ресурсів із диджиталізації компанії — система дистанційного навчання С.О.В.А., яка забезпечує автоматизацію процесів адаптації, навчання та оцінювання персоналу торговельної мережі.

МХП

Компанія МХП отримала нагороду в номінації “Найкраща програма ресоціалізації ветеранів”.

Міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій. Охоплює агровиробництво, виготовлення продуктів харчування та рітейл. Заснована у 1998 році.

Зараз компанія провадить програму «МХП поряд: реінтеграція воїнів» для співробітників, що повертаються з фронту. Залежно від потреби кожного воїна програма розрахована на період від 6 місяців до 1,5 років. Вона містить юридичне консультування, фізичну та психологічну реабілітацію, рескілінг або створення спеціальних робочих місць і розвиток соціальних зв’язків. 

Спільно з Українським ветеранським фондом МХП також надає гранти ветеранам на розвиток власного бізнесу у межах проекту «Варто РОБИти своє». Під час реалізації проекту ветерани та їхні родини отримали 10 грантів до 1,5 млн грн кожен на розвиток власного бізнесу. Переможці конкурсу вже втілюють у життя власні проекти.

ЦУМ Київ

ЦУМ отримав нагороду в номінації “Найкращі корпоративні освітні програми”.

Провідний рітейлер у сферах Fashion, Beauty, Kidswear & Toys, Home & Gifts, Food & Beverages, Entertainment, у якому представлено понад 200 брендів власної закупівлі та більш ніж 170 брендів українських дизайнерів. Попри тривале закриття ЦУМ у 2022 році (38,5% робочого часу) через повномасштабне вторгнення, компанія весь час фінансово підтримувала своїх співробітників.

ЦУМ Київ дбає про фізичне та ментальне здоров’я команди, активно залучає працівників до бізнес-процесів, продовжує навчання персоналу, розвиває внутрішні комунікації, суворо дотримується чинного законодавства. ЦУМ Київ передав теплий одяг, тактичну амуніцію, кошти з продажів благодійних колекцій на суму понад 1,4 млн грн на потреби ЗСУ і відбудову України та продовжує брати участь у благодійних ініціативах і вести соціально відповідальний бізнес.

Універмаг звернувся до міжнародних брендів щодо негайного припинення постачань та закриття магазинів у країні-агресорці.

У компанії є власний освітній проект — ЦУМ Академія, де продавці-консультанти мають змогу отримати необхідні знання та навички у фешн-ритейлі

Джерелоdelo.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку