
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Рейтинг Антикрихкість, започаткований виданням Delo.ua, визначив компанії, які впродовж 16 місяців з повномасштабного вторгнення продовжували працювати і робили все, щоб допомогти українцям пережити ці важкі часи. Серед переможців у сфері рітейлу опинилися АТБ, EVA, Varus, М’ясомаркет та Епіцентр.
Як повідомляється на сайті організаторів рейтингу Антикрихкість, на початку червня почався перший етап, де відкритим голосуванням читачі Delo.ua обирали short-list з понад 50 компаній, що за результатами редколегії були обрані як приклад стійкості, витривалості, здатності до відновлення та допомоги іншим. В другому етапі 30 компаній-переможниць були розділені за семи номінаціями. Журі у складі генерального директора УКАБ Романа Сластьона; співзасновника та голови UA Tech Network Анатолія Клепача; виконавчого директора Асоціації IT Ukraine Костянтина Вознюка; головного редактора журналу “ТОП-100. Рейтинги найбільших” Максима Біроваша та головного редактора Delo.ua Юрія Гусєва анонімним голосуванням обрали кращих з них. За перше місце у номінації компанії присуджувалось 5 балів, за пʼяте – 1. В результаті в номінації «Опора тилу» перемогли наступні гравці ринку рітейлу.
Корпорація об’єднує кілька підприємств, які здійснюють свою бізнес-діяльність у роздрібній торгівлі, управлінні активами, виробництві та продажу продуктів харчування. Компанія забезпечує стабільну роботу ланцюгу постачання продуктів в умовах воєнного стану та постійно розширює географію доставки в деокуповані та прифронтові регіони. АТБ передає продукти на фронт, організовує збори для армії, а також співпрацює з благодійними фондами.
Компанія АТБ опинилася серед переможців також і в номінації «Релокація та відновлення року», зайнявши друге місце після ДТЕК.
EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я. Пропонує широкий асортимент косметики, парфумерії, аксесуарів, засобів для догляду за малюками та побутових товарів відомих світових і власних брендів (загалом понад 30 000 SKU). Мережа нараховує понад 1000 магазинів по всій Україні. Майже кожна українська родина – клієнти мережі EVA. З початку війни мережа відкрила 48 нових магазинів. Має дієву програму допомоги співробітникам та активно працює з українськими фондами, підтримуючи армію та дітей-сиріт. З початку війни, спільно з клієнтами компанія акумулювала та перерахувала на допомогу країні, саме Силам оборони та постраждалим від російської агресії понад 40 млн грн. Також мережа активно підключилася до проектів одного із власників торговельної мережі Руслана Шостака – “ГеройКар” та “Дитинство без війни”. Сума інвестицій власника бізнесу у два проекти становила понад 500 млн грн.
Varus – національна мережа супермаркетів, що займається роздрібною торгівлею та електронною комерцією, має сервіс онлайн-доставки. Володіє вісьмома власними торговими марками. Varus активно допомагає ЗСУ та різним фондам, долучається до волонтерських проектів, збирає гуманітарну допомогу та продуктові кошики для тих, хто цього найбільше потребує. Активно підключилася до соціальних ініціатив одного з власників мережі, допомагаючи українським дітям-сиротам пережити війну, а також ЗСУ надано надійні пікапи для виконання бойових завдань. Мережа також збільшила підтримку українських виробників.
Мережа магазинів кулінарних ідей, яку розвиває компанія МХП разом із партнерами-франчайзі. Наразі вона налічує близько 240 магазинів у 20 областях України – як у великих містах, так і в маленьких населених пунктах, як-от смт Вороніж у Сумській області чи село Нересниця в Закарпатській області. У перші дні повномасштабного вторгнення М’ясомаркет були одними з небагатьох представників продуктового рітейлу, які продовжували працювати й годувати людей, зокрема у Сумській, Донецькій областях. Мережа продовжує працювати, її розвиток є внеском у підтримку економіки країни.
Група компаній з роздрібної торгівлі, що об’єднує будівельно-господарські торговельні мережі, спортивні магазини, агрохолдинг, а також заводи з виробництва керамічної плитки та деревообробки. З початку війни Епіцентр не припиняє роботу мережі заради забезпечення населення стратегічними товарами та підтримки економіки. Компанія організувала кілька гуманітарних хабів, виділяє кошти для військових та благодійних ініціатив.