
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


З рітейлерів у рейтинг потрапила IKEA, Adidas, Nike та інші. Для рейтингу було опитано більше 15 000 споживачів на 15 ринках.
Не тільки мілленіали, але і представники інших поколінь цінують автентичні бренди. Як пише портал MMR, такі висновки зробила в результаті дослідження компанія Cohn&Wolfe. Глобально, 91% покупців відзначили, що хотіли б винагородити бренд за автентичність, порекомендувавши його друзям або купивши продукт. Більш того, 62% купили б продукт бренду, який на їх думку, є автентичним, або зацікавилися покупкою продукту в майбутньому.
«Покупці розумні. Вони розуміють, що брендам і компаніям необхідно заробляти, але немає причин, по яким бренд не може заробляти і не приймати до уваги вплив, який він чинить на суспільство і людей, на їх купівельну базу, – зазначили в Cohn&Wolfe. – Покупці очікують, що бренди будуть отримувати прибуток, але і змінювати світ на краще».
Компанія також представила рейтинг брендів, яким покупці довіряють найбільше в світі. Перші 10 рядків в основному зайняли технологічні компанії, але серед них є і інші відомі компанії, такі як Adidas, LEGO, BMW.
Для рейтингу Cohn&Wolfe опитали понад 15 000 споживачів на 15 ринках.
Джерело mmr.ua