Головна > E-commerce > PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України
PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України

PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України

Які інтернет-магазини, маркетплейси і служби доставки в Україні визнані кращими за результатами щорічного конкурсу видання PaySpace Magazine.

Цей текст доступний російською мовою

Конкурс PaySpace Magazine Awards проводиться щороку спеціалізованим онлайн-журналом PaySpace Magazine щоб за допомогою споживачів і експертів визначити лідерів на ринку електронної комерції і фінансових технологій. На підставі отриманих заявок від компаній, що бажають взяти участь в конкурсі, проводиться онлайн-голосування, яке складається з трьох частин: голосування користувачів, голосування експертів, голосування редакції. Причому для користувача голосування є відкритим для всіх бажаючих. Відбір конкурсантів проводиться в жовтні, а саме онлайн-голосування – в листопаді.

Серед 21-й номінації RAU вибрав три, які безпосередньо стосуються інтернет-комерції: кращі інтернет-магазини, кращі маркетплейси і кращі служби доставки.

Кращий інтернет-магазин

Перше місце серед найпопулярніших інтернет-магазинів в Україні зайняв ресурс з продажу косметики та парфумерії MakeUp, за який було віддано 22,8% голосів.

Його послугами скористалися понад 2,3 млн покупців. У магазині представлено понад 149 000 найменувань косметики і парфумерії.

На другому місці Citrus.ua (21,2% голосів), який представлений як в інтернеті, так і мережею з 54-х магазинів, що працюють у форматі інноваційних розважальних центрів з відкритим доступом до товарів, інтерактивними зонами віртуальної реальності, електротранспорту, пристроїв розумного дому. Цитрус також розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітніх просторів ЦеХАБ і Цитрус Академія у флагманських магазинах мережі.

Почесне третє місце віддане Kasta (20,53% голосів). Kasta.ua – онлайн-магазин, де представлено 30 000 брендів, близько 1 млн найменувань продукції і щодня на сайті з’являється 50 акцій на різні категорії товарів. Тут представлений одяг і взуття, косметика, аксесуари, товари для дому, побутова техніка, електроніка та гаджети.

У список переможців увійшли ще п’ять компаній: DiDi.ua (13,6%), Stylus (8,12%), мультиформатна мережа MOYO (6,1%), онлайн шопінг-клуб LeBoutique (5,8%) та інтернет- магазин дитячого одягу Garnamama.com (2,28%).

Кращий маркетплейс

Кращим торговельним майданчиком стала платформа онлайн-оголошень OLX Україна з часткою в 21,52% голосів. Вона об’єднує людей для покупки, продажу або обміну товарами і послугами. Станом на 2018 рік на майданчику зареєстровано 1,5 млн продавців, розміщено понад 11 млн оголошень і кожну хвилину додається близько 100 нових.

Найбільший онлайн-рітейлер в країні, а також великий маркетплейс Rozetka посів друге місце (20,11%). Замикає трійку лідерів онлайн-сервіс замовлення послуг і пошуку підробітку Kabanchik.ua з показником 19,94%. Цей маркетплейс об’єднує замовників і фахівців, які готові виконати роботу. Щодня фахівці виконують 2000 доручень.

В першу десятку також увійшли:

  • Платформа Prom.ua (14,59%), що дозволяє створити підприємцям інтернет-магазин самостійно, без допомоги ІТ-фахівців. В результаті Prom знизив вартість виходу бізнесу в онлайн в 10 разів. Щодня на маркетплейс заходять 2,6 млн відвідувачів.
  • Майданчик авторських товарів від українських майстрів і брендів Crafta.ua (8,41%)
  • Гіперпростір оголошень IZI.ua (7,55%), де можна знайти як речі ітаодяг, так і послуги, роботу, авто і нерухомість.
  • Онлайн-маркет з товарами перевірених продавців зі всієї України Bigl.ua (6,21%).
  • Сайт для покупки і продажу брендових речей Shafa.ua (0,5%).
  • Сервіс Liki24 (0,49%), який збирає інформацію про ціни й наявність ліків з ліцензованих аптек міста і знаходить аптеки з низькою ціною на кожен препарат. Кур’єри доставляють куплені ліки, які в підсумку обходяться на 20-40% дешевше, ніж в аптеці біля дому.
  • Портал Tabletki.ua (0,27%), створений для пошуку та бронювання фармацевтичної продукції в Україні. Ресурс корисний, якщо необхідно отримати інформацію про лікарський засіб, заявлений виробником, або знайти офіційну інструкцію від виробника, а також дізнатися про наявність та ціну у аптеках на території України.

Краща служба доставки

У трійку кращих логістичних операторів країни, що пропонують доставку товарів з інтернет-магазинів увійшли Нова пошта (62,3%), Укрпошта (11,61%) і Justin (9,13%).

Логістична компанія Нова пошта доставляє відправлення на відділення, до почтомата, за адресою. Мережа компанії налічує більше 5000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 рік перевищила 174 млн.

Національний поштовий оператор Укрпошта нараховує більше 12 800 об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні відділення поштового зв’язку і точки присутності по всій Україні.

Український сервіс доставки товарів з інтернет-магазинів в почтомати і міні-відділення Justin об’єднує близько 500 відділень, переважно розташованих в магазинах найбільших українських FMCG-операторів: Сільпо, Фора, Фуршет, Thrash !, Ашан та інших.

В топ-10 також увійшли:

  • Міжнародна компанія експрес-доставки вантажів і документів DHL (7,42%), що працює в більш ніж 220-ти країнах і територіях світу.
  • Група компаній DELIVERY (2,69%), що надає логістичні послуги для сектора B2B (суб’єкти підприємницької діяльності і корпоративний сектор) як на території України, так і за її межами.
  • Українська служба доставки Meest Express (2,31%), що доставляє відправлення між відділеннями («склад-склад»); доставку відправлень від замовника «до дверей» одержувача («від дверей до дверей»); адресну розсилку кореспонденції (рахунків, договорів, періодичних видань) в поштову скриньку або безпосередньо «в руки» одержувача; доставку товарів з інтернет-магазинів, компаній, які торгують по каталогам.
  • Логістична компанія Ін Тайм (1,69%), яка надає послуги експрес-доставки по всій Україні та за її межами. Мережа «Ін Тайм» охоплює всю Україну і налічує понад 600 відділень. Компанія здійснює також міжнародну доставку в 220 країн світу.
  • Автолюкс Експрес Пошта (1,37%).
  • Компанія Gunsel (1,16%).
  • Екологічний сервіс оперативної кур’єрської доставки на електровелосипедах DelFast (0,32%) за 1 годину в будь-яку точку міста. Стартап запущений в листопаді 2014 року.

Джерело PaySpace Magazine

Читайте також –

Лідери онлайну: кращі інтернет-магазини України за версією E-awards 2018

Про автора