Топ-10 HR-рекомендацій для власників e-commerce проектів

Топ-10 HR-рекомендацій для власників e-commerce проектів

07.03.2017 02:45
  1450
rau

Підсумки обговорення актуальних проблем підбору та управління персоналом на e-meeting #2, організованому Ukrainian E-Commerce Expert.

Не секрет, що у власників та оперативного керівництва інтернет-проектів часто виникають питання до найнятого персоналу, а також проблеми з корпоративною культурою. І не важливо, яку нішу і об’єм ринку займає компанія, основний капітал — кадри. І потрібно вміти в них розбиратися.

«Я іноді чую твердження, що ось у компанії N відсутня корпоративна культура. Не погоджуся – корпоративна культура є завжди. Інша справа, наскільки вона задовольняє менеджмент компанії, наскільки вона ефективна, які завдання виконує. Якщо хоча б по одному з цих пунктів є питання, є відчуття недоробки, потрібно вживати заходів», – каже Вероніка Фасатурова, HR-директор компанії Нова пошта.

Щоб підприємцям, які працюють в e-commerce, було легше зорієнтуватися в сучасній кадровій політиці, фахівці Ukrainian E-Commerce Expert підготували десять HR-рекомендацій:

  1. Не бійтеся передавати частину завдань іншим компаніям, що спеціалізуються на окремих процесах. Повірте, на аутсорсі багато відмінних фахівців.
  2. Результати роботи команди не завжди залежать від розмірів зарплат. Хочете мати продуктивний і щасливий колектив? Використовуйте інструменти нефінансової мотивації — впроваджуйте наставництво і допомагайте співробітникові розвиватися в тому напрямку, який його цікавить.
  3. На початковому етапі стартапу знайдіть собі так звані «3 H»: Hipster, Hacker, Hustler. Перший буде джерелом ідей, другий — втілювати ці ідеї в життя, а третій — відповідати за комерційну сторону проекту та просування на ринку.
  4. Розвивайте свій бренд роботодавця. Найефективнішими інструментами для цього є повага до своїх працівників і створення такого продукту або сервісу, щоб люди самі захотіли працювати на вас.
  5. Використовуйте комбінований спосіб заохочення персоналу: індивідуальний бонус, який залежить від результатів роботи співробітника, плюс командний, що залежить від результатів роботи колективу.
  6. Проведіть аудит своєї репутації роботодавця. Поясніть претендентам, чому саме ваша компанія є привабливим місцем роботи для них.
  7. Опис вакансії не повинен копіювати посадову інструкцію.
  8. Не біжіть за кандидатами, які готові віддати вам п’ять років свого життя. Це не в тренді. Один рік — сучасна тенденція ринку.
  9. 85% кандидатів відправлять резюме в першу чергу тим компаніям, які розповіли про себе як про роботодавця. Не мовчіть про ваші переваги.
  10. Не намагайтеся утримати працівника, намагайтеся створити культову компанію.

«Ринок електронної комерції один з найбільш динамічних в Україні – зростання становить 35% останні два роки. Тому у власників і керівників Інтернет-проектів часто виникає потреба найму нових співробітників. Але у величезному потоці інформації роботодавцю іноді важко зорієнтуватися і зрозуміти, де шукати, скільки платити, які очікування у претендента, як мотивувати, і як грамотно оформити трудові відносини – розповідає Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert, компанії-організатора E-meeting#2: HR in E-commerce. – Минула бізнес зустріч була присвячена детальному розгляду всіх аспектів управління персоналом. Надалі ми продовжимо піднімати важливі для ринку теми і готувати актуальну практичну інформацію для учасників».

Бізнес-зустріч E-meeting#2: HR in E-commerce на тему «Ефективний персонал для власників E-commerce. Як знайти і утримати?» пройшла в Києві 28 лютого. В ході заходу експерти-практики провідних українських і міжнародних компаній поділилися секретами пошуку, найму та оформлення співробітників інтернет-проектів.

RAU виступила інформаційним партнером заходу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку