Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience

Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience

1 день тому
  161
rau

У сфері дозвілля вже другий рік у Києві успішно працює інтерактивний фуд-корт, який приваблює відвідувачів та рекламодавців. Цей інноваційний формат став справжнім магнітом із широкими можливостями у найбільшому ТРЦ України – Lavina Mall.

Інтерактивний фуд-корт поєднує ресторанний, торговий та ігровий формати, тим самим створює комфортну та сучасну атмосферу для відвідувачів та їх відпочинку, зокрема завдяки можливості замовляти їжу без черг в мультименю та з доставкою страв безпосередньо до столу. Різноманітність ігор на столах приваблює дітей та дорослих, що збільшує потік відвідувачів як у будні, так і у вихідні дні. Наявність великої кількості додатків дозволяє постійно доповнювати ігровий асортимент, щоб відвідувачі знаходили для себе постійно щось нове та цікаве.

Антивандальні мультитач столи (чотиримісні – 1.27 м x 0.74 м; двомісні – 0.64 м x 0.64 м) підтримують більше тисячі одночасних дотиків, навіть коли на столі розлита вода. Дизайн та конструкція столу продумані для використання в публічних місцях і для реалізації нової рекламної бізнес-моделі, яку впроваджує компанія «Європейська мережа інтернету речей», що вже позитивно оцінили рекламодавці, навіть, такі світові бренди, як Coca-Cola.

Переваги інноваційного рішення для різних суб’єктів бізнесу, а саме, що отримує кожна зі сторін:

  • торгово-розважальні центри – ефективне використання зони фуд-корту, яка тепер не лише приваблює відвідувачів, а й раціоналізує логістику. Оскільки замість хаотичних походів в кафе відвідувачі відразу сідають за стіл і замовляють їжу, зменшив на 30% навантаження на зал, що забезпечує економію часу для кожного відвідувача і збільшує дохід ТРЦ;
  • рекламодавці – точне потрапляння контенту у фокус уваги цільової аудиторії, оскільки відвідувач безпосередньо взаємодіє з рекламним повідомленням на мультисенсорному екрані з найвищою якістю передачі зображення 4К (1920×1080 px). Відповідно рекламні повідомлення на цифровій скатертині та у стилізації ігор викликають позитивні емоції відвідувачів;
  • кафе та ресторани – відбувається зростання доходів та зменшення витрат на зовнішнє обслуговування, оскільки з мультименю замовлення автоматично надходить на кухню, відвідувач більше замовляє страв та напоїв, так як гортає «живі» відео картинки високої якості на мультитач екранах останнього покоління;
  • магазини – реклама на мультисенсорному фуд-корті дає можливість залучити до себе покупця, який вже знаходиться в ТРЦ і йому треба лише нагадати про товар та бренд. Для цього можна не тільки розмістити на столі рекламу, а й встановити камеру в зоні магазину, щоб відвідувач інтерактивного фуд-корту міг керувати нею зі столу, розглядаючи товари, що його цікавлять;
  • відвідувачі – розрахунок відбувається через QR-код, доступ до широкого асортименту страв, зручний вибір та доставка замовлення замість черги. Такий сервіс сприяє зростанню замовлень, а також дозволяє підвищити середній чек завдяки створенню адресного підходу при збереженні формату класичного фуд-корту.

Таким чином, інтерес аудиторії до нових технологій сприяє збільшенню відвідувачів ТРЦ. Рекламна інновація відкриває унікальні можливості для магазинів, оскільки кожен третій відвідувач заходить у фуд-корт і на інтерактивному столі бачить віртуальну вітрину, що позитивно впливає на ріст продажів, представлених на ній брендів.

Під час дозвілля за столом, відвідувачі безпосередньо взаємодіють із брендом, збирають пазли, малюють, грають в хокей та користуються іншими можливостями для відпочинку. Це означає, що тривалість рекламного контакту стає максимально досяжною. Інформація про бренди на мультисенсорних столах стає ексклюзивною можливістю для рекламодавців організувати сталу взаємодію з аудиторією в невимушеній, дружній атмосфері, коли повідомлення сприймається позитивно і краще запам’ятовується. Загальновідомо, що смачна їжа впливає на вироблення гормону щастя, а серотонін, своєю чергою, сприяє запам’ятовуванню.

Кожен контакт із брендом ефективний і справжній, оскільки смарт система столу визначає за різними критеріями кількісні та якісні показники рекламної взаємодії. В результаті рекламодавець отримує ефект нового потенціалу captive audience, коли залучена аудиторія перетворюється на дружню, з довгостроковою пам’яттю про бренд. Інтерактивні технології допомагають ТРЦ ефективно використовувати фуд-корт, приносити їх орендарям прибуток, а відвідувачам забезпечувати комфорт, формуючи нові стандарти якості послуг.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку