
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У сфері дозвілля вже другий рік у Києві успішно працює інтерактивний фуд-корт, який приваблює відвідувачів та рекламодавців. Цей інноваційний формат став справжнім магнітом із широкими можливостями у найбільшому ТРЦ України – Lavina Mall.
Інтерактивний фуд-корт поєднує ресторанний, торговий та ігровий формати, тим самим створює комфортну та сучасну атмосферу для відвідувачів та їх відпочинку, зокрема завдяки можливості замовляти їжу без черг в мультименю та з доставкою страв безпосередньо до столу. Різноманітність ігор на столах приваблює дітей та дорослих, що збільшує потік відвідувачів як у будні, так і у вихідні дні. Наявність великої кількості додатків дозволяє постійно доповнювати ігровий асортимент, щоб відвідувачі знаходили для себе постійно щось нове та цікаве.
Антивандальні мультитач столи (чотиримісні – 1.27 м x 0.74 м; двомісні – 0.64 м x 0.64 м) підтримують більше тисячі одночасних дотиків, навіть коли на столі розлита вода. Дизайн та конструкція столу продумані для використання в публічних місцях і для реалізації нової рекламної бізнес-моделі, яку впроваджує компанія «Європейська мережа інтернету речей», що вже позитивно оцінили рекламодавці, навіть, такі світові бренди, як Coca-Cola.
Переваги інноваційного рішення для різних суб’єктів бізнесу, а саме, що отримує кожна зі сторін:
Таким чином, інтерес аудиторії до нових технологій сприяє збільшенню відвідувачів ТРЦ. Рекламна інновація відкриває унікальні можливості для магазинів, оскільки кожен третій відвідувач заходить у фуд-корт і на інтерактивному столі бачить віртуальну вітрину, що позитивно впливає на ріст продажів, представлених на ній брендів.
Під час дозвілля за столом, відвідувачі безпосередньо взаємодіють із брендом, збирають пазли, малюють, грають в хокей та користуються іншими можливостями для відпочинку. Це означає, що тривалість рекламного контакту стає максимально досяжною. Інформація про бренди на мультисенсорних столах стає ексклюзивною можливістю для рекламодавців організувати сталу взаємодію з аудиторією в невимушеній, дружній атмосфері, коли повідомлення сприймається позитивно і краще запам’ятовується. Загальновідомо, що смачна їжа впливає на вироблення гормону щастя, а серотонін, своєю чергою, сприяє запам’ятовуванню.
Кожен контакт із брендом ефективний і справжній, оскільки смарт система столу визначає за різними критеріями кількісні та якісні показники рекламної взаємодії. В результаті рекламодавець отримує ефект нового потенціалу captive audience, коли залучена аудиторія перетворюється на дружню, з довгостроковою пам’яттю про бренд. Інтерактивні технології допомагають ТРЦ ефективно використовувати фуд-корт, приносити їх орендарям прибуток, а відвідувачам забезпечувати комфорт, формуючи нові стандарти якості послуг.