
Лідія Сметана, One by One: Настане момент, коли бренд буде готовий до продажу
Тогоріч виторг One by One був 505 млн грн, а в цьому році план – 1 млрд грн. Як вдається відкривати магазини без залучення...


Новий рекламний ролик від «Водного світу» підкорює мережу своїм несподіваним сюжетом. Тут не про рибу, не про морепродукти і не про крабові палички. А про… яйця! Тож, «Водний Світ» почав виробляти яйця? Ні.
І це не просто гра слів чи маркетинговий експеримент – це філософія, що нагадує нам про початок усього.
«День починається з омлета, омлет починається з яйця, а яйця – початок всього… Але ж життя вийшло з води!», – йдеться у відео.
Чи це справді реклама яєць? Так, але ні. Це сміливий хід, що підкреслює незмінне: «Водний світ» реклами не потребує, бо «Водний світ» є «Водний світ». Цим роликом «Водний світ» ще раз підкреслює свою беззаперечну позицію на ринку. Бренд не потребує реклами – адже якість говорить сама за себе.
Рекламний ролик: