
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Магазин знаходиться в Києві за адресою Саперно-Слобідська, 10, його площа склала 1038 кв. м.
У минулому році один з найбільших продуктових ритейлерів України – компанія Рітейл Груп розпочала розвиток у столиці мережі дискаунт-супермаркетів ВЕЛМАРТ, що раніше працювала лише в регіонах. У квітні компанія відкрила вже третю торговельну точку в столиці, яка стала 26-ю в мережі.
Асортимент нового ВЕЛМАРТ налічує близько 8 000 товарних позицій. Центральна частина торгового залу об’єднує відразу два відділу супермаркету, і обладнана островом гастрономічних холодильних вітрин для продажу м’ясних делікатесів на гаках і риби на льоду. Цим нововведенням став устричний акваріум з живими омарами і широким вибором живої та охолодженої риби. Ще однією перевагою нового супермаркету став власний відділ кулінарії з традиційною українською кухнею, випічкою «Bridor» та піцою власного виробництва. Як завжди на полицях дискаунтера широко представлені товари власних торгових марок мережі, таких як «Хіт продукт», «№1», «Delisse», «Day by day».
Як раніше розповідав RAU директор з продажу ВЕЛМАРТ Максим Попов, до кінця 2017 року компанія планує відкрити ще не менше 4-5 торгових точок мережі.
Як виглядає новий київський дискаунт-супермаркет — в фотоогляді (фотографії компанії Технохолод)
Читайте також
Максим Попов, ВЕЛМАРТ: Товарообіг наших магазинів в 2016 році збільшився на 30-70%