Хітове відкриття: столичний ТЦ ХІТ MALL відкриється 12 серпня

Хітове відкриття: столичний ТЦ ХІТ MALL відкриється 12 серпня

06.08.2021 07:45
  7054
Дарія Осіїк

Чотирьохповерховий торговий центр, що знаходиться в густонаселеному житловому масиві на проспекті Перемоги, 134/1, відкриється для відвідувачів 12 серпня.

Читати російською

Загальна площа об’єкта, будівництво якого розпочалося у 2018 році, складає близько 16 000 кв. м, орендна – 9600 кв. м. Автором концепції ТЦ виступила компанія UTG, девелопер – Альянс-Екопроект.

ХІТ MALL – невеликий торговий центр районного масштабу, тому його tenant-mix буде орієнтований на задоволення щоденних потреб відвідувачів. Якірним орендарем торгового центру буде продуктовий супермаркет Novus площею близько 2450 кв. м, який працюватиме на мінус першому поверсі.  Поруч з супермаркетом знаходитимуться інші рітейлери з товарами повсякденного попиту – зоомагазин, аптека, drogerie-оператор і ряд сервісних орендарів. Загалом в торговому центрі розміститься близько 80-ти магазинів, ресторани і кафе. 

Зокрема, брокер об’єкту – компанія Retail & Development Advisor (RDA) – окрім згаданих рітейлерів також підписала договори оренди з низкою ювелірних брендів, магазином оптики, рітейлерами взуття, а також з кількома операторами сегменту drogerie&beauty.

Окрім tenant-mix, однією з ключових переваг ТЦ ХІТ MALL є його локація. Торговий центр розташований неподалік від станції метро Житомирська – однієї з головних транспортних розв’язок Києва, яка з’єднує столицю з активно зростаючої приміською зоною. Загальний середньоденний трафік локації ТЦ ХІТ MALL – близько 140 000 людей, в тому числі населення найближчих будинків (24 000 осіб), пасажиропотік станції метро (36 000 осіб на добу) і трафік по проспекту Перемоги. Щоб максимально ефективно використовувати транзитний трафік, девелопер має намір облаштувати прямий доступ зі станції метро, ​​а також обладнати зручні під’їзні шляхи і паркінг на 180 автомобілів. 

“Вдала локація і концепція ТЦ, а також ефективні логістичні рішення дозволять орендарям комплексу отримувати хорошу відвідуваність і товарообіги як в будні, так і у вихідні дні”, – переконана CEO компанії RDA Таїсія Литовченко

Читайте також –

Другий не зайвий: які ТРЦ України активно займаються будівництвом другої черги та коли чекати на відкриття


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  147
Усі новини ринку