
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Формат невеликих закладів фаст-фуду McDonald’s тестуватимуть на окремих ринках на початку наступного року.
Про це пише MMR з посиланням на слова генерального директора Кріса Кемпчінські. “CosMc’s — це невеликий ресторан з усією ДНК McDonald’s, але з власною унікальністю. Назва походить від персонажа із McDonaldLand, вигаданого всесвіту компанії, який з’явився у 1980-х та 1990-х роках. CosMc’s – інопланетний персонаж, який відвідав Землю, щоб задовольнити свої пристрасті”, – зазначив він.
Раніше компанія оголосила, що почне відкривати більше ресторанів по всьому світу. У США це стане першим значним зростанням кількості ресторанів для чиказького гіганта з виробництва гамбургерів з 2014 року.
За словами Кемпчінські, компанія надасть більше інформації про CosMc’s та плани розширення на Дні інвестора, який відбудеться пізніше цього року.