Майбутнє рітейлу: як виглядає новий флагман Nike в Нью-Йорку (фото)
Більш як 6 000 кв. м площі, найбільший асортимент взуття, а також рухомі стіни, демонстрація технологій виробництва і поєднання офлайн-роздробу з елементами інтернет-покупок.
В середині листопада один з провідних світових виробників спортивного одягу і взуття відкрив флагманський магазин Nike House of Innovation 000 в Нью-Йорку. Він розмістився на шести поверхах і зайняв площу понад 6 300 кв. м, представивши всі новинки і технології бренду.
Магазин не заради красного слівця назвали Будинком Інновацій. За відгуками експертів і журналістів, нова точка Nike дійсно показує іншим брендам, як повинні виглядати магазини майбутнього.
Шість поверхів величезного магазину включають в себе інтерактивні стенди, розбивку по колекціях і лініях, експозиції з малюнками дизайнерів, які показують процес створення взуття і одягу бренду.
Особливу увагу варто звернути на вітрини з докладним поясненням технологічного процесу виробництва і впроваджених інновацій. Дуже цікаво виглядає стіна для постійних клієнтів: відсканувавши свою картку клубу Nike, ви відразу оплачуєте товар за допомогою Apple Pay, включаючи знижки і бонуси по карті, і забираєте покупку без втручання касирів.
Сама атмосфера і дизайн флагмана нагадує зрозумілу і дружню атмосферу спортивних залів на колишніх фабриках або складах. Постери, що висять на металевих тросах, підвісні полки, звичайні гаражні алюмінієві шафи, багато вітрин і манекенів, оформлення в стилі гаражних написів, смуги передовиць і підлога з бігаючими цифрами.
Основний колір інтер’єру – сірий, класичний колір “паспарту” для кольорової літографії або акварелі, який відмінно відтіняє всі градації палітри. Відчуття приємної дружньої атмосфери за рахунок цього тільки посилюється.
Фотоплакати над кожною новинкою пояснюють всі деталі інновацій взуття чи одягу. Інтер’єри не пригнічують своєю розкішшю, зате в них повно гаджетів і цікавих підліткам вітрин з поясненням, що ж всередині.
У компанії також підкреслюють, що впровадили в магазині деякі елементи, традиційні для онлайн-покупок. Крім оформлення промокодів і балів по своїй картці та оплати товару мобільним, тут є сканер для визначення точних розмірів клієнта по сітці магазину без мук в примірочній.
Крім того, щоб не ганяти покупця марафоном по всім 6-ти поверхам – перший поверх оформили в форматі «Nike Express». Тут виставлені всі лінії та колекції, які користуються найбільшою популярністю у жителів Нью-Йорка.
Відносно асортименту, слід також відзначити, що в магазині представлена найбільша колекція взуття Nike. При цьому один поверх повністю присвячений кросівкам. Також є окремі поверхи жіночого, чоловічого та дитячого одягу.
Ще однією цікавою особливістю торгової точки є те, що вона повністю модульна. Тобто, її стіни можуть бути переміщені, а склад зрушений, щоб звільнити місце для особливих подій, якщо це необхідно.
За матеріалами: businessinsider, e-mm
Читайте також –
Як виглядає новий гігантський магазин Adidas на Мангетені (+фото)