
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Відвідувачі ТРЦ не тільки проводять все більше часу в закладах громадського харчування і розважальних операторах, а й витрачають в них більше грошей.
Як пише портал Chain Store Age з посиланням на дослідження Міжнародної ради торгових центрів (ICSC), починаючи з січня 2019-го 81% відвідувачів торгових центрів у США витрачали гроші на їжу та напої, а 80% – купували у традиційних рітейлерів. В цілому більше третини (38%) споживачів зараз витрачають більше на їжу та напої в ресторанах (включаючи їжу на виніс), ніж на покупки в магазинах.
Рівно половина всіх клієнтів хоче бачити більше ресторанів в торгових центрах, а 40% – зацікавлені в більшій кількості можливостей для відпочинку і розваг.
У той же час, після візиту в заклади фаст-фуду і ресторани, споживачі намагаються залишатися здоровими, відвідуючи тренажерні зали та фітнес-центри, студії йоги і велоспорту, а також медичні клініки в торгових центрах. Трохи більше третини споживачів (36%) відповіли, що зараз відвідують тренажерні зали частіше, ніж два роки тому. Цікаво, що у мілленіалів ця цифра ще вища – 47%. За інформацією ICSC, близько чверті американських споживачів сказали, що в ТРЦ не вистачає фітнес-центрів, клінік та інших послуг\сервісів, пов’язаних зі здоровим способом життя.
Дослідження також показало, що за останні два роки 79% респондентів відвідували фізичні магазини рітейлерів з такою ж регулярністю або трохи частіше.
Однак в питанні витрат в ТРЦ існують деякі відмінності в залежності від поколінь споживачів. Майже 9 з 10 (86%) бебі-бумерів купували товари в роздрібній торгівлі, в той час як у покоління X і мілленіалів цей показник набагато нижчий – 76% і 75% відповідно.
Також можна відзначити й інші ключові висновки дослідження ICSC. Так, 44% опитаних відзначили, що їхній візит до ТРЦ швидше за все буде включати більше різних активностей, ніж два роки тому. А 45% дорослих в США поїдуть в торговельний центр, який розташований далі, якщо в ньому більш різноманітний tenant-mix.
За матеріалами: Chain Store Age
Читайте також –