ТЦ Среднефонтанський став FONTAN SKY: бліц-інтерв’ю з директором з розвитку

ТЦ Среднефонтанський став FONTAN SKY: бліц-інтерв’ю з директором з розвитку

24.10.2017 09:00
  773
Микола Маранчак

Що зміниться після ребрендингу першого в Одесі торгового центру і чому керуюча команда не боїться конкуренції.

В 2017 році ТЦ Середньофонтанський, розташованому в Одесі на Семафорном пер., 4, виповнюється 19 років. В кінці 90-х він був першим місцем для великого шопінгу, прототипом нинішніх торговельних центрів. Тоді за покупками в місті можна було з’їздити, хіба що, на промринок «7 км» і «25-ту Чапаєвську». Зараз, в умовах стрімкого насичення ринку сучасними торговими об’єктами, назріла необхідність реконцепції торгового центру. Як це вплине на його подальший розвиток, і що зміниться – в бліц-інтерв’ю RAU розповів директор з розвитку Михайло Кугай.

– Ребрендинг провели вже повністю?

– Більша частина робіт виконана, вся оболонка вже нова – проведена реконструкція корпусів, розширена парковка. За підсумками маркетингового дослідження та фінансово-економічного аналізу вирішили також провести ребрендинг, який сприятиме просуванню бренду FONTAN SKY Center.

– Чому вирішили саме так назватися і як до цього прийшли?

– Район, в якому розташований торговий центр, названий на честь Великого Фонтану, який отримав свою назву через джерел питної води, що забезпечували раніше все місто. Ми подумали: адже ми не просто знаходимося на цій вулиці, але і в якійсь мірі, теж забезпечуємо людей життєво важливими послугами та товарами. А слово Sky (небо) – не просто співзвучне з нашою колишньо назвою, але і нашим прагненням підняти рівень сервісу і якості послуг і товарів до самого неба (сміється). Також ми виділили букву «О» в підписі, замінивши її на точку геолокації. Це місце для зустрічі друзів, гарного відпочинку і покупок, і ми сподіваємося, що надалі іменувати його почнуть саме FONTAN SKY Center.

– Що будете змінювати?

– За майже 20-річну історію, торговий центр пройшов кілька етапів розвитку та реконструкції. Ми завжди вивчали купівельний попит, стежили за тенденціями, які диктує ринок. І надалі будемо проводити ротацію брендів та розширення площ.

– Хто з рітейлерів до вас зайде?

Вакантність FONTAN SKY Center сьогодні становить 2%. Щодо їх заповнення зараз ведуться переговори з fashion-оператором.

– Як вдалося цього досягти?

– Реконструкція корпусу і переформатування торгового простору дозволило поповнити пул орендарів ТЦ. Серед нових у нас DORO, CarreBlanc, Ingenue, Marc&Andre, A. Tan, TRG і YOU byHelenBelungi. Чекаємо відкриття дитячого супермаркету Будинок Іграшок. У новій локації і новому форматі відкрився Comfy. Він став найбільшим супермаркетом побутової техніки у місті.

– Які у вас переваги перед більш великими одеськими ТЦ?

Вигідне розташування в центрі міста і в безпосередній близькості до ж/д вокзалу, що дозволяє значно збільшити потік відвідувачів. Компактність і регульована парковка на 860 машин. Також є дитячий BIGBuddy, в якому батьки можуть залишити своїх дітей і зайнятися шопінгом та інше.

Читайте також –

Що готує одеситам Міський ринок їжі: бліц-інтерв’ю з маркетинг-директором (+фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку