Попит на торговельну нерухомість в Україні продовжує зростати – Colliers
Товарообіги рітейлерів поступово збільшуються, сприяючи збереженню тенденції зростання попиту на ринку торговельної нерухомості.
Про це пише Інтерфакс-Україна з посиланням на міжнародну консалтингову компанію Colliers International (Україна).
«Товарообіг рітейлерів поступово збільшується в гривні і валюті, а також в одиницях продажу, що призводить до збільшення попиту на торговельні площі і поступового зниження вакантності», – відзначають в компанії.
За її даними, найбільш важливими відкриттями в 2016 році стали бренди Uterque, Maje, Sandro, Roeckl, O bag, Silvian Heach, Kiehl’s, Tezenis, Аtos Lombardini, Steiff, Falke, kid’s Republic, Miracle Me, Ravin jeans, Isabel Garcia, KIWE, Conversе.
За інформацією Colliers, в 2016 році також відбулося значне зниження вакантності на вул. Хрещатик у Києві. Зокрема, показник знизився більш ніж удвічі – з 15% на початок 2016 року до 7% до кінця 2016 року, вакантність в кращих ТЦ/ТРЦ столиці склала практично 0%.
На думку керуючого директора Colliers International (Україна) Олександра Носаченко, за умови подальшого процесу стабілізації політичної та економічної ситуації в країні, а також відсутності різких коливань курсу гривні активних гравців на ринку рітейлу стане більше.
«В своїй більшості відкриття магазинів в 2016 році відбувалися через локальних франчайзингових партнерів. Протягом 2017 року очікується вихід на ринок нових міжнародних брендів (у тому числі турецьких), які декілька років придивлялися до нашого ринку і зараз ведуть предметні переговори», – зазначив він.
При цьому в 2017-2019 роках на ринку торгової нерухомості Києва також очікується збільшення нової пропозиції.
«На стадії розробки і реалізації знаходяться близько 626 тис. кв. м, що складає більше половини наявної пропозиції. Ми не прогнозуємо зниження попиту і орендних ставок за умови збереження ринкової кон’юнктури», – зазначив Носаченко.
Джерело: Інтерфакс-Україна
Читайте також –