Запрошуємо 1 вересня з 16:00 до 17:00 взяти участь у відкритому вебінарі «Споживчий попит під час війни». Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.
Під час події, яка проходитиме у Zoom, обговоримо зміни в продуктовому кошику та категорії товарів, на які найбільше зріс попит за шість місяців війни.
Спікери та тези виступів:
- Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua, Associate у Chernovetskyi Investment Group, голова правління ГО «Асоціація сервісів онлайн-доставки»
- Олександра Галазюк, виконуюча обов`язки керівника відділу Q-Commerce компанії Glovo в Україні
- Анна Криворог, замдиректора департаменту “Діджитал-Маркетинг” Епіцентр К
Запитання до обговорення:
- Як змінився продуктовий кошик споживачів під час війни. Топ-продуктів
- Категорії товарів, на які найбільше зріс попит за шість місяців війни. Порівняльна статистика
- Рейтинг українських міст по кількості онлайн-замовлень під час війни. Порівняльна статистика
- Як змінився портрет покупця. Середній чек серед покупців до війни та під час війни
- Що замовляють українці у Glovo впродовж воєнного часу та як змінюються формати взаємодії з користувачами
- Що найчастіше замовляють українці онлайн в Епіцентрі
Дата проведення: 1 вересня
Місце: Платформа Zoom
Час проведення: 16:00-17:00
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.