Спекотне літо у Фокстрот: незабаром відкриття нового магазину в ТРЦ Retroville в Києві та оновленого у Львові

Спекотне літо у Фокстрот: незабаром відкриття нового магазину в ТРЦ Retroville в Києві та оновленого у Львові

17.06.2020 07:45
  200
rau

Наприкінці червня-початку липня планується відкриття двох сучасних магазинів побутової техніки та електроніки: абсолютно новий Фокстрот запрацює у столичному ТРЦ Retroville та оновлений у львівському ТРЦ Victoria Gardens.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, 2019-й фінансовий рік для бренду був насиченим на відкриття торгівельних точок нового формату: лише за період липень-2019 – березень-2020 мережа презентувала 25 таких магазинів. Світовий локдаун не скасував планів щодо оновлення бренду, і навіть у  нестабільних умовах коронакризи перезавантаження Фокстрот продовжується.

Тож наразі на стадії підготовки до технічного відкриття перебувають два магазини Фокстрот. Перший: новий торгівельний об’єкт, що розмістився на першому поверсі ТРЦ Retroville, який нещодавно відкрився у столиці. Загальна площа – 1100 кв. м, з неї торгівельна – 890 кв. м. Уже за класикою жанру магазин отримає сучасний вигляд у яскравих брендових кольорах, зону «хаб», яка поєднає касову зону, видачу інтернет-замовлень та сервісних налаштувань. Окремо виділено локації для лаунж-зони та для оформлення споживчих кредитів від банків-партнерів.

Очікується збалансований за наповненням асортимент з урахуванням усіх сегментів техніки, але з посиленням у категорії цифрової техніки. Анонсована дата відкриття – 30 червня.

На початку липня готується приймати відвідувачів оновлений Фокстрот у найбільшому ТРЦ Львова Victoria Gardens. Магазин переїжджає у нову, більше вигідну за трафіком локацію, хоча й зменшує торгову площу: з 1300 до 900 кв. м. Та, незважаючи на це, за рахунок місця і вивіреної планограми буде збережена попередня лінійка асортименту та орієнтир на топових категоріях телевізорів, смартфонів та всіх видів побутової техніки. Оформлення магазинів відповідатиме загальноприйнятому формату Фокстрот, концепція якого полягає у наявності зони «хаб», простій й зрозумілій навігації, комфортному освітленні та з акцентом на омніканальність для всієї мережі магазинів, щоб покупець міг легко зорієнтуватися та не втрачати час на пошук необхідної полиці з товаром чи послуги.

«Розуміння того, що карантин – це явище тимчасове, спонукало нас не збавляти темп, а почасти взяти ще більших обертів у зміцненні позицій бренду на ринку, – зазначив Олексій Зозуля, директор Фокстрот. – Раніше затверджені проекти отримали часовий ресурс на більш виважені рішення та максимум уваги від нашої команди, більш ефективними виявилися переговори з орендарями, робота з підрядними організаціями тощо. Тому обставини весни стали драйвером активного початку літа».

Зазначимо, що у березні Фокстрот відкрив три оновлених торгівельні об’єкти у Києві (вул. Визволителів, 17), Сумах (ТЦ Мануфактура) і Херсоні (ТРЦ Fabrika). Однак через карантинні обмеження масові святкові заходи для покупців було відмінено, а робота магазинів у числі всієї мережі переведена в спеціальний режим чи тимчасово призупинена. З 1 червня всі 162 магазини мережі працюють за звичним графіком із дотриманням необхідних засобів безпеки.

«Робота на вищезазначених об’єктах ще триває, встановлюється обладнання, оформлюється інтер’єр, ми підбираємо  персонал. Фінальний результат усіх порадує: це будуть нові магазини техніки Фокстрот у Києві і Львові з акцентом на експертність, клієнтоорієнтований сервіс, з кращими пропозиціями і неймовірно дружньою атмосферою», – прокоментував найближчі плани компанії Олексій Зозуля.

Читайте також –

Олексій Зозуля, Фокстрот: Сприймаємо цей період як новий етап у розвитку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку