Соки Galicia: раціо – дорослим, емоції – дітям, користь – усім
Розширення асортименту соків Galicia повною мірою забезпечило потребу дорослого споживача в усьому різноманітті смаків – відтепер лінійка налічує 13 смаків від класичного яблука й томата до екзотичного мандарина та апельсина.
Водночас відбулось й оновлення дизайну «дорослої» упаковки соків – він став більш зрозумілим, сучасним та лаконічним, систематизував властивості соку прямого віджиму, перетворивши їх у значущі переваги для споживача.
«Нам вдалось побудувати тісну комунікацію з цільовою аудиторією через «friendly» упаковку. Раціонально, логічно і водночас яскраво та сучасно – це про новий дизайн соків Galicia в літровому форматі», – зазначає СЕО Galicia Ірина Бігун-Тетерка.
Що стосується дитячої лінійки соків, то тут неможливо використовувати ті ж принципи та методології при побудові точок контакту та подальшої комунікації, які працюють з дорослою аудиторією. В дітей необхідні в прийнятті рішення тригери побудовані на емоційній складовій на відміну від дорослих, які більше використовують логічну, раціональну складову. Діти по-іншому приймають рішення – вони віддадуть перевагу яскравому, ніж корисному, а смачному – натуральному. Тут фахівці Galicia мали вирішити задачу поєднати користь, безпечність та натуральність з емоційною складовою, смаком та цікавим дизайном. І тільки діти могли в цьому допомогти. Діти мали розробити такий дизайн упаковки, який їм сподобається, яку вони оберуть на полицях крамниць та супермаркетів серед усього різноманіття соків та нектарів, яка помітна здалеку та «запалює очі» – хочу це!
Саме діти стали професійними дегустаторами та командою маркетологів при перезапуску лінійки соків 0,2 л. Адже саме їх експертна оцінка має вирішальне значення, бо вони і є цільовою аудиторію зі своїми смаковими вподобаннями та алгоритмом прийняття рішення. Так при проведенні дослідження щодо смаків, які подобаються дітям, у компанії зрозуміли, що більш солодкі та насичені смаки їм значно більше до вподоби, аніж кисліші та невиразні. Враховуючи це, кардинально переглянули асортимент, запропонувавши дітям саме ті смаки, які вони обрали для себе фаворитами. А при розробці дизайну діти обрали для себе цілу групу яскравих героїв, які в майбутньому перетворились в новий реліз дитячої лінійки соків Galicia.
«При оновленні дитячої лінійки Galicia ми очікували на суттєве збільшення споживання соків дітьми, але майже двократне збільшення продажів в перші два місяці для нас стало несподіванкою та підкріпило правильність інтерпретації думки дітей і сформувало принцип на майбутнє: «спитай в тих, для кого ти це робиш!» – резюмує директор з продажу Galicia Костянтин Серебренніков.