ТРЦ SkyMall розкриває секрети створення міцних відносин з орендарями
Керівництво одного з найбільших торгово-розважальних центрів України поділилось секретами своїх взаємин з потенційними і діючими орендарями торгівельних площ.
У нинішній ситуації переважна більшість великих мереж магазинів прагне орендувати торгові площі в топових торгово-розважальних центрах. Одним із таких ТРЦ вважається SkyMall. Керівництво центру розповіло про те, як проходить відбір потенційних орендарів, кому віддають пріоритет, а кого з орендарів ТРЦ втратив або планує отримати.
– Як ТРЦ вибирає своїх орендарів торгових площ, які основні вимоги до них?
– Це, безумовно, повинна бути цікава концепція. Якісний магазин, хороший бренд. Є якийсь перелік брендів, які цікаві для ТРЦ.
– Які фактори впливають на погодження умов оренди (вартість, площа, бренд)?
– Все залежить від формату, площі, метражу і, найголовніше, локації. Бутік і острівна зона завжди будуть мати різні ставки.
– Часто відмовляєте орендарям і з яких причин?
– Рівень вакантності в ТРЦ нульовий, тому у нас є спеціальний лист очікування з контактами всіх, хто коли-небудь хотів стати орендарем. Як тільки з’являється вільна площа, наші брокери зв’язуються з потенційними орендарями і починають вести переговори.
– Які ще бренди ви хотіли б бачити у своєму ТРЦ?
– H&M, Zara Home, Uterque, Michael Kors. Саме зараз ми працюємо над тим, щоб вони з’явилися в SkyMall.
– Які бренди пішли з ваших торгівельних площ і чому?
– В основному, це російські бренди (Centro, Carlo Pazolini, Kira Plastinina), а також бренди, які взагалі призупинили свою діяльність в Україні (New look, MEXX, Kronverk, In City, Minelli).
Тому, якщо ви – потенційний орендар, який потребує торгової площі, сміливо вирушайте в ТРЦ SkyMall. Тут головне – правильно представити свій бренд і посилити тенант-мікс ТРЦ.
Матеріал публікується на правах реклами