Сіли, як схотіли: як рітейлери та девелопери приєдналися до флешмобу проти сексизму
Права жінок – завжди на часі. Навіть коли довкола війна і хаос. Принаймні так вважають в провідних українських мережах. Розбираємося, як Сільпо, Intertop, Comfy, Фокстрот, Makeup, Аврора, MOYO та ряд інших рітейлерів, а також ТРЦ приєдналися до флешмоба #sitlikeagirl та що про це все писали.
Навішування ярликів, цькування та культура відміни – традиційна забава українських користувачів соцмереж. Так вони “випускають пар” на тих співгромадян, яких вважають неправильними. Проте історія з фотосесією першої леді України для Vogue, яку хейтери називають “Лєнка”, зайшла далеко за межі політично-культурної неприязні. Як виявилося, у ХХІ столітті не варто жінці вказувати, як їй виглядати чи фотографуватися, незважаючи на те, хто вона. «Як вона сидить?!» і подібні зауваження вкурвило навіть тих, хто не є палким шанувальником Олени Зеленської. Щоб висловитись проти сексистської мізогонії та лукізму, частина рітейлерів і ТРЦ на мить забули про комерційний контент і доєдналися до флешмобу #sitlikeagirl. Як вони це робили – в матеріалі RAU.
Intertop
“Сідай, як зручно”,- написали в Intertop. І з викликом додали в коментарях: “Цікаво, а негативні коментарі будуть?”
Сільпо
“Сідай, як зручно”, – коротко написав продуктовий рітейлер.
MOYO
“#sitlikeagirl і не зважай на стереотипи”, – говорять в мережі техніки та електроніки MOYO.
Цитрус
“Сідай, як тобі зручно та пам’ятай, що відрізнятись дозволено”, – вважають у Цитрус.
ТРЦ Victoria Gardens
У львівському торгово-розважальному центрі “кинули виклик” мізогонічній частині суспільства лонгрідом та однією комерційною пропозицією: “Щодня торговий центр відвідують тисячі людей, в яких різні смаки, вподобання, погляди на життя тощо. Ми ж у своїй роботі намагаємось бути максимально корисними та неупередженими по відношенню до кожного клієнта. Ми поважаємо кожного відвідувача і підтримуємо спосіб його самовираження. Ми проти стереотипів, ми за те, аби кожен робив так, як відчуває. Звісно, в межах моральних норм. На фото – наша колега Наталія Побуцька, яка впевнена в собі, у своїх прагненнях, бажаннях, переконаннях та в професійних діях. Наталя сьогодні долучається до флешмобу та таким чином відстоює і позицію нашої команди в роботі: «кидаємо виклики і гордо їх приймаємо». Доречі, з питань оренди приміщень у Victoria Gardens сміливо звертайтесь до Наталі. P.S. всі дії на фото виконані професіоналами. Не намагайтесь повторити зупинку ескалатора у торговому центрі в реальному житті!”
Звичайно, флешмоб не міг обійтися без дещо жартівливо контенту, хоча й він виявився цілком на підтримку руху. “Сиди як чоловік!” – написав у себе в Facebook співвласник ТРЦ Dream Гарік Корогодський.
“Ця фотка зроблена торік і задумана як промо “Червоної Книги” до 8 березня. Книжка вийшла, а 8 березня у нас вкрала війна. І ось прийшла її черга – на підтримку чудової фотосесії Олени Зеленської руки Енні Лейбовіц. Робота може не подобатись двом категоріям людей – тим, кому апріорі фуфуфу прізвище Зеленський, і тим, у кого атрофовано почуття прекрасного. Ці персонажі стають авторами злих коментів. Якщо ж людина входить в обидві категорії – пиз*ець. Ви маєте справу з мистецтвознавцем”, – прокоментував девелопер.
Prom.ua
“Є версія, що референсом до цього фото стала картина Тулуз-Лотрека «Ша-У-Као, що сидить». Художник захоплювався волелюбною моделлю, яка мала сміливість обрати чоловічу професію клоуна, й загалом була дуже відкритою та щирою. На фото Олена Зеленська дозволяє собі бути втомленою, не переймаючись ані гарною позою, ані вигідним поворотом голови. І ми вважаємо, що це дійсно захоплює”, – розповіли в Prom.ua.
Частина мереж виставила на зображеннях символи своїх компаній.
Comfy
“Сидіть, як хочете! Будьте вільними, як Україна!”
Фокстрот
Сиджу зручно”, – заявили лисичка Фоксі.
ТРЦ Respublika Park
“Грузинське необістро Такахулі не визнає подібних обмежень в сучасному суспільстві”.
KLO
Автозаправні станції також не пройшли повз флешмоб. “Українські жінки сильні, сміливі та вільні у своєму виборі робити все так, як їм зручно”, – заявили в KLO.
Аврора
“Сиди, як зручно. Ходи, скільки треба. Обирай, що заманеться. Купуй, що до душі! В Аврорі все доступно”.
Eldorado
“Заради зручності”, – лаконічно написали в мережі техніки та електроніки Eldorado.
Makeup
“Сиди, як хочеш. Краса не має меж. А ми готові допомагати. Менеджери підтримки Makeup”.
Prostor
“Бути впевненою та розчарованою. Бути сміливою та втомленою. Бути сильною та слабкою. Бути заплаканою та посміхатися. Бути вдома та далеко від нього. Завмерти та діяти. Бути сильною та слабкою. Бути жінкою, дружиною, мамою, донькою. Бути українкою. Бути собою та #sitlikeagirl”, – написали в Prostor.
Читайте також
Джонсонюк назавжди: як рітейлери відреагували на відставку Бориса Джонсона та інші меми місяця