Покупки в стилі Loft Punk: фоторепортаж із відкриття Сільпо у Lavina Mall
Як виглядає нове Сільпо у Lavina Mall та що чекало на відвідувачів супермаркету, який відкрився першого зимового дня в найбільшому ТРЦ України.
1 грудня найбільший столичний ТРЦ Lavina Mall на Берковецькій, 6 нарешті відчинив свої двері для любителів шопінгу. І хоча із самим шопінгом не особливо склалося через напівпорожній торговий центр, та все ж якірні орендарі були готові зустрічати гостей. Серед них і продуктовий супермаркет Сільпо площею понад 3400 кв. м. Спеціально розроблений дизайн, власна пекарня, фуд-містечко, дитяча зона і жива музика – чим дивуватимо клієнтів продуктовий супермаркет – у фоторепортажі RAU.
У день відкриття Lavina Mall тішила всіх любителів гострих відчуттів двома годинами безкоштовних атракціонів у парку екстремальних розваг, а також конкурсами, зірковими виступами і відкриттям кінотеатру. Тому аби не залишитися без уваги, Сільпо почало працювати на дві години раніше, ніж решта торгового центру.
Супермаркет зустрічав перших гостей дуже по-молодіжному: із дівчатами-танцівницями, діджеєм та живою музикою. А усміхнені панянки прогулювалися торговим центром і дарували повітряні кульки із символікою магазину.
Однією з особливостей нового Сільпо став оригінальний дизайн Loft Punk, розроблений спеціально для Lavina Mall. Девіз цього стилю – мінімум перегородок і максимум простору.
В асортименті супермаркету – понад 6500 артикулів постійних товарів та 2000 – сезонних, зокрема ексклюзивні позиції власного імпорту.
Величезний вибір фруктів та овочів має задовольнити навіть найвибагливішого клієнта.
На території супермаркету працює своя пекарня.
А також є власна коптильня для рибних та м’ясних виробів.
Для тих, хто хоче смачно перекусити, на території супермаркету є фуд-містечко, де можна знайти страви на будь-який смак: як американської, так і японської та італійської кухні.
Для наймолодших відвідувачів у Сільпо діє інтерактивна дитяча зона, де можна весело провести час. Так, на відкритті дітлахи могли потішитися компанією супергероїв. А в кондитерському кафе можна поласувати смаколиками, поки батьки зайняті покупками.
У новому супермаркеті є й квіткова майстерня
Загалом товарна лінія Сільпо, зорієнтована на сегмент середній, середній+, може вдало доповнити товарну лінію Ашану, який стоїть по сусідству з новим ТРЦ.
За покупками до нового супермаркету в день відкриття прийшло чимало людей, свідченням чого була черга, що зібралася в результаті на касах.
Досить вигідне місцерозташування, сусідство із NOVUS та Епіцентр К, клієнти яких можуть стати і клієнтами Сільпо, мали би зіграти на руку новому супермаркету. Однак, розташований поряд Ашан і далеко не найзручніша транспортна розв’язка, з другого боку, можуть стати перешкодою для відвідувачів. Тож чи буде і далі нове Сільпо збирати такі черги, як і першого дня, покаже час.