Що таке рітейл-медіа і як воно допомагає зростати e-commerce

Що таке рітейл-медіа і як воно допомагає зростати e-commerce

22.12.2022 10:00
  1855
rau

В останні роки надшвидкий розвиток технологій у поєднанні з пандемією дали непрогнозовано стрімкий ривок онлайн-комерції. Тільки за останні 5 років кількість діджитал-покупців зросла на 40%, а у 2022 році очікується, що світові e-commerce продажі перетнуть поріг у $5,7 трлн. Завдяки зростанню практично у всіх категоріях товарів ця еволюція відкрила нові двері в онлайн-рекламі та, зокрема, у рітейл-медіа.

Рітейл-медіа — один із найважливіших елементів майбутнього зростання програматик-реклами. Вже хараз цей рекламний канал розвивається із величезною швидкістю. Згідно з eMarketer, у 2021 році обсяг витрат на рекламу саме на цьому рекламному майданчику склав майже $24 млрд і продовжує зростати.

Що таке рітейл-медіа?

Рітейл-медіа – це реклама онлайн-товарів, яка розміщується безпосередньо на вебсайтах та додатках e-commerce гравців. Така реклама дозволяє монетизувати трафік онлайн-магазину, і таким чином отримувати додатковий прибуток.

Рітейл-медіареклама складається з кількох основних рекламних форматів, таких як sponsored products (спонсоровані товари), банерна реклама, брендовані сторінки в рамках онлайн-магазину та реклама бренду в e-mail-розсилках магазину. Самі рекламні оголошення можуть з’являтися на будь-якій сторінці онлайн-майданчика рітейлеру: від головної до сторінки пошуку, залежно від налаштувань з боку самого магазину.

Зазвичай, рітейл-медіареклама розміщується з використанням алгоритмів оптимізації на основі 1st party даних сайту/додатку рітейлера. Головне, що така реклама демонструється лише тим споживачам, кому вона може бути актуальною, через це її так цінують бренди.

Роль рітейл-медіа

Історично екосистема диджитал-маркетингу для купівлі/продажу реклами покладалася на непостійні ідентифікатори третіх сторін, відомі як 3rd party cookies. Але у зв’язку з тенденцією браузерів до підвищення конфіденційності для своїх користувачів, рекламний ринок вже не може покладатися на 3rd party cookies. Як наслідок, бренди шукають інші способи таргетингу своїх рекламних кампаній, і звертаються до первинних даних перших сторін (1st party data), якими як раз володіють онлайн-продавці.

Згідно з IAB, 60% маркетологів прогнозують, що припинення використання 3rd party cookies призведе до необхідності збільшення їх рекламних бюджетів у діджитал, і як наслідок вони перейдуть на використання первинних даних (1st party data). Отже, вони шукатимуть майданчики, які надають такі дані.

Таким чином, прискорене зростання онлайн-продажів та збільшення витрат на діджитал-рекламу надає e-commerce гравцям унікальну можливість збільшити свої прибутки завдяки рекламним бюджетам від брендів.

Переваги рітейл-медіа

Крім іншого, відхід 3rd party cookies, у поєднанні з переходом від офлайн-торгівлі до онлайн, говорить про те, що маркетологам потрібно приділяти значно більшу увагу тому, як їх бренди представлені на діджитал-полицях. Цим зокрема допомагає керувати рітейл-медіа, надаючи e-commerce майданчикам можливість максимізувати свій прибуток завдяки монетизації трафіку своїх вебсайтів, додатків та власних даних.

Від такого підходу виграють усі:

  • рітейлери монетизують свої ресурси та збільшують свій прибуток,
  • рекламодавці/маркетологи отримують доступ до релевантних аудиторій у момент коли останні обирають/купляють товар,
  • покупці можуть насолоджуватися онлайн-покупками, які не затьмарені надмірною кількістю нерелевантної реклами.

Підсумовуючи

Великі гравці, такі як Amazon, завдяки масштабу можуть створювати власні рекламні технології, монетизуючи свою платформу і по максимуму використовуючи свої 1st party дані. Але у більшості рітейлерів немає можливості створювати власні рекламні екосистеми. Для таких рітейлерів існують готові технологічні рішення від CitrusAd, здатні масштабувати їхню онлайн-платформу.

CitrusAd дає можливість онлайн-рітейлерам і маркетплейсам монетизувати свою «онлайн-полицю», при цьому залишаючи за рітейлером повний контроль над рекламними показами. Вже 50+ рітейлерів скористалися цією технологією, і вона швидко набирає популярності у всьому світі. Офіційним представником технологій CitrusAd у Центральній та Східній Європі є Admixer Advertising.

Admixer Advertising є сполучною ланкою між гравцями ринку інтерактивної реклами, яка забезпечує підтримку в створенні ефективних рішень з купівлі та продажу рекламного інвентарю та даних. Компанія працює з 2008 року з головним офісом у Києві, за 13 років офіси компанії відкрилися ще у 9-ти країнах. Серед партнерів компанії такі гравці ринку, як рекламодавці, рекламні агентства, сайти та додатки, медіахолдинги, видавничі доми, DOOH-оператори, ОТТ-сервіси, власники даних, платформи та AdTech компанії.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  42
Усі новини ринку