Як конвертувати пошуковий трафік в продажі: підказки для інтернет-магазину
Поради експертів агентства RocketData.io: топ-6 важливих нюансів, які допоможуть в локальному просуванні онлайн-магазину.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Локальне SEO – вид пошукового просування, для якого актуальна регіональна прив’язка. Представникам рітейлу як нікому іншому важливо просуватися саме по геозалежним запитам, а також на картах, з’являючись «вище» конкурентів у видачі.
Чому саме локальне SEO стрімко набирає популярність? По-перше тому, що люди не хочуть витрачати час і гроші на дорогу, а бажають купити все необхідне поруч зі своєю поточної геопозіціей.
Побічно на це впливає також зростання частки мобільного трафіку і голосового пошуку (кількість запитів зі словами «найближчий» або «поруч зі мною» стрімко збільшується щомісяця).
По-друге, Google почав інакше ранжувати сайти: вище виявляються ті, які розташовані недалеко від користувача. Сайти, які не оптимізовані для локального пошуку, втрачають ліди з органічної пошукової видачі.
Розглянемо кілька важливих нюансів, які необхідно врахувати, щоб отримувати клієнтів, які максимально підходять за територіальною ознакою.
1. Семантика (оптимізація Title і Description)
Здавалося б, це очевидно. Але багато представників торгових мереж недооцінюють важливість коректного заповнення Title і Description сайту, особливо в контексті локальної оптимізації. Кілька порад, які необхідно врахувати для отримання кращого результату: використовуйте в Title ключові слова (на початку заголовка). Не використовуйте вступне слово, вигуки. Заголовок повинен бути до 70 символів; використовуйте в Description ключові слова, що “чіпляють” текст по темі. Для Яндекса – не більше 240 символів, для Google – до 160; назва та опис сторінки повинні містити згадку тієї регіональної зони, яку обслуговує бізнес (наприклад, основні запити, за якими хочете просувати сайт + назва міста; основні запити + назва району + вулиця).
Правильні ключові слова для просування допоможе вибрати Google Key Word Planner https://ads.google.com/intl/ru_by/start/tools/keyword-planner/
2. Мікророзмітки
До того, як перейти на сайт конкретної компанії, користувач повинен побачити його сніппет (невеликий блок з інформацією та, наприклад, картинкою) на сторінці видачі. За те, наскільки він привабливий та інформативний, відповідає мікророзмітки.
Мікророзмітки дозволяють пошуковим системам краще «розуміти» інформацію про розташування, дати, номери телефонів. Це зробить сайт більш помітним й, як наслідок, сприятиме підвищенню CTR.
Так, за допомогою семантичної розмітки можна додати в сніппет інформацію про адреси та контактні дані, відгуки та рейтинги, розклад роботи, асортимент, інструкції та інше, а також «передати» дані про компанію.
Згодом вони можуть бути використані різними сервісами пошукових систем для надання користувачам найбільш важливих параметрів компанії. Наприклад, в опис магазину можуть бути включені адреса, телефон, години його роботи та відгуки відвідувачів, вакансії.
Якщо сніппет буде виглядати привабливо і виділятися серед конкурентів, то він може стати ще одним фактором, що дозволяє отримати додатковий перехід на сайт.
Заповнюючи адресу та інші контакти вашої компанії, переконайтеся, що всі дані внесені в розмітку коректно і не містять помилок. Це важливо ще й тому, що інформація буде показуватися на картах.
Якщо у торговельній мережі десятки або сотні філій, для стійкої онлайн-присутності обов’язково додати інформацію на карти про кожну з них. Також необхідно підтвердити дані, захистити від несанкціонованих змін.
3. Інтеграція з Google Maps
Google Мій бізнес https://www.google.com/business/ – сервіс для управління даними про компанії на картах, в пошуку й інших каналах пошукових систем. Ідеально підходить для бізнесу, у якого є офіси або магазини офлайн.
Додаючи інформацію про торговельну мережу або точці продажу вперше, коректно заповніть всі необхідні дані про неї (не тільки основні, але й додаткові параметри). Бажано надати максимум інформації, фото. Також дуже важливо правильно вибрати категорію бізнесу.
Обов’язково підтвердіть дані – співробітники компанії подзвонять за вказаним телефоном або надішлють код підтвердження поштою.
Після можете додати віджет (наприклад, Google Maps) на сторінку з контактами на сайті, це позитивно сприймається пошуковою системою та сприяє більш вигідному ранжируванню.
4. Присутність в агрегаторах, відгуках, геосервісах
Визначте, хто займає лідируючі позиції по локальним запитам, які вас цікавлять, і зареєструйте свій бізнес на цих майданчиках. Так вдасться залучити «опосередкований» органічний трафік.
Також зареєструйтеся в міських довідниках (офіційних і приватних city-гайдах), регіональних і світових сервісах (Yelp, Foursquare, 2GIS та ін.). Дуже важливо, щоб інформація на ресурсах була однакова, це буде позитивно сприйматися пошуковими системами.
Нарощування якісної зовнішньої маси посилань відіграє позитивну роль в безпосередньому просуванні сайту.
5. Інтеграція з соціальними мережами
На ранжування в локальному пошуку великий вплив мають соціальні “сигнали”. Саме тому необхідно подбати про зв’язок сайту компанії з його сторінками в соцмережах.
Не забудьте розмістити кнопки взаємодії: з їх допомогою можна забезпечити додаткове охоплення, перегляди сторінок.
6. Контент, згідно локальним запитам
Використовуючи Google Key Word Planner і Яндекс Wordstat, досліджуйте локальні запити (найпопулярніші та ті, конкуренція за якими найнижче), готуйте корисні матеріали з точки зору споживача і конкретної геолокації.
Пам’ятайте, що якісний корисний контент – запорука успіху.
Описані вище пункти допоможуть не тільки «просунути» точку продажів по локальним запитам, але й конвертувати пошуковий трафік в покупки (пам’ятайте про обов’язкову присутність всіх локацій торгової мережі на картах!).
Автор – Альона Селіванова, експерт з керування онлайн-присутності RocketData.io
Читайте також –
Кейс: безкоштовне просування інтернет-магазину за допомогою контент-маркетингу