
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Зі сфери e-commerce в топ-25 сайтів UAnet увійшли olx.ua, rozetka.ua, prom.ua і aliexpress.com.
Дослідницька компанія TNS опублікувала черговий щомісячний рейтинг найбільш відвідуваних сайтів українського інтернету. Лідери незмінні: Google, Вконтакті, youtube, Mail.ru і Yandex.ua.
При цьому в компанії відзначили, що з нового року змінили методологію дослідження: тепер у підрахунку враховуються інтернет-користувачі у віці 14-70 років (а не 16-65 як було раніше), за рахунок чого зросла генеральна сукупність і, як результат, охоплення всіх сайтів порівняно з попередніми періодами.
Всі торгові майданчики з топ-25 UAnet в січні 2017 року з урахуванням зміни методології наростили охоплення аудиторії порівняно з листопадом 2016 року (за грудень 2016-го TNS дані не публікував). Охоплення найбільш популярного українського сайту зі сфери рітейлу – маркетплейса olx.ua порівняно з листопадом зросло на 5,9 пунктів – до 51,5%. Що цікаво, навіть таке зростання не дозволило маркетплейсу втриматися на шостій сходинці рейтингу. В січні olx.ua обійшов Facebook, який наростив свою аудиторію в порівнянні з листопадом відразу на 12 пунктів – до 55,1%.
Така ж доля спіткала і найбільший інтернет-магазин країни – Rozetka.ua. Його охоплення в січні в порівнянні з листопадом зросло на 5,4 пункти – до 42,6%, однак при цьому Rozetka опустилася на 11-ту позицію в рейтингу, пропустивши в першу десятку соціальну мережу odnoklassniki.ru.
Маркетплейс prom.ua, збільшивши аудиторію в UAnet на 3,9 пункти (до 38,9%), утримав 12 місце в рейтингу.
Не зумів закріпитися в рейтингу і aliexpress.com. Порівняно з листопадом один з найбільших в світі інтернет магазинів збільшив охоплення української аудиторії на 2,1 пункти – до 29,4%, але втратив у рейтингу відразу дві позиції, перемістившись із 13-ї на 15-ту позицію.
Читайте також –
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за лютий 2017