Ринок товарів повсякденного попиту в Україні в III кварталі виріс на 9% – Nielsen

Ринок товарів повсякденного попиту в Україні в III кварталі виріс на 9% – Nielsen

05.12.2016 04:18
  892
Ukrainian Retail Association

При цьому в дослідницькій компанії Nielsen відзначають, що загальноєвропейський ринок FMCG відновлюється дуже повільними темпами.

Як свідчать результати дослідження Nielsen Growth Reporter, зростання витрат споживачів у Європі на повсякденні товари, такі як продукти харчування, напої та туалетні приналежності, вже втретє поспіль демонструє найнижчий рівень за всю історію вимірювань.

У третьому кварталі 2016 року ціни на товари повсякденного попиту (FMCG) зросли лише на 0,8% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. В той же час обсяги продажів зросли на 0,3%. Таким чином, продовольчі рітейлери зафіксували зростання виручки в касі на рівні 1,1%, що є найнижчим показником третій рік поспіль з моменту початку вимірів у четвертому кварталі 2008 року.

Серед 21 країни в Європі, де проводилося дослідження, у Туреччині найвищий рівень зростання виручки в касах (+ 8,1%), далі йдуть Іспанія (+ 3,6%) і Словаччина (+ 3,5%). Зі зворотного боку шкали, найбільший спад був зафіксований в Греції (-6,3%) і Фінляндії (-6,0%).

bezymyannyj1

З п’яти великих західноєвропейських ринків, Іспанія (+3,6%) показала найбільше зростання, слідом за нею Німеччина (+0,8%). У Великобританії найгірший показник (-0,7%), і третій раз поспіль найнижчий показник серед усіх 21 країн.

«Продовольчий ринок в Європі продовжує відновлюватися дуже повільними темпами, зокрема, через показників п’яти великих ринків, всі з яких, за винятком одного, демонструють зростання нижче середнього по Європі, – каже Олів’є Дешам, старший віце-президент по роботі з роздрібними мережами в Європі. – Винятком є Іспанія, де видалося довге літо. Наплив туристів, які посприяли збільшенню обсягів продажу сезонних продуктів, допоміг поліпшити економічну ситуацію».

Що стосується України, то за даними Nielsen, в ІІІ кварталі 2016 року в країні відбулося подорожчання на 10,5% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. При цьому в грошовому вимірі ринок зріс на майже 9%. А падіння реальних обсягів ринку з кварталу в квартал сповільнюються.

bezymyannyj2


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку