Rozetka відкрила гігантський супермаркет на Петрівці в Києві (+фото)
Замість Мегамаркета на Петрівці відкрився супермаркет найбільшого гравця українського e-commerce – офлайновий магазин Rozetka.
Площа торгового залу нової точки – 4000 кв. м. Вона розташовується на місці Мегамаркета, за адресою проспект Степана Бандери, 6.
У будівлі – своя історія. Ще на початку 2017 року ЛІГА.net стало відомо, що власники мережі супермаркетів Мегамаркет – Віктор Юшковський і Олег Вишняков, які володіли Групою АДС, розділили бізнес між собою. Чотири з дев’яти київських активів – торговий центр і готель Космополіт, розважальний центр Ультрамарин і будівля, в якому був розташований Мегамаркет на Петрівці, – перейшли в управління Олега Вишнякова.
Оголошення про здачу в оренду комерційної нерухомості з’явилося на кількох ресурсах. Базова орендна ставка в оголошеннях вказувалася в районі $ 10 / кв. м. Під здачу пропонувалося окремо розташована будівля площею 8700 кв. м, 1-й поверх в якому займає приміщення з торговельним залом в 4000 кв. м. Власники готові були розглядати і операцію з продажу об’єкта.
У підсумку, три дні тому, на першому поверсі, відкрився супермаркет Rozetka. У компанії вже є одна точка видачі – на Ярославській, 57, однак вона займає набагато меншу площу.
Точка видачі Rozetka на Ярославській
На сайті онлайн-рілейлера вже з’явилася інформація про новий магазині: самовивіз можна зробити з магазинів в Києві за адресами – вул. Ярославська, 57 і проспект Степана Бандери, 6.
За словами Владислава Чечоткіна, власника Rozetka, відкриття магазину з таким великим торговим залом – експеримент для компанії.
Торговий зал на Степана Бандери ритейлер переробив практично повністю. Ось як до цього виглядав торговий зал:
Вхід в супермаркет тепер виглядає так:
Біля входу гостей зустрічає величезний екран з рекламою майданчика.
Зал розділений на сегменти – в правій частині залу побутова техніка і електроніка, зліва знаходяться товари для будинку, одяг і взуття, в тому числі дитяча, і інші товари. Є зона примірочних і зона видачі кредитів. В глибині залу, вздовж всієї стіни, йде довга стійка видачі товару. Частина покупців уже отримала тут свої замовлення.
У центрі залу розташовується величезний круглий стіл, за яким, скоріш за все, будуть розміщуватися адміністратори. Поки він пустує.
Рітейлер пішов від фірмового зеленого кольору – стіни, підлога і колони пофарбовані в сірий колір, все обладнання чорного кольору, виконано в єдиному стилі в усіх відділах.
Всі цінники в торговому залі – електронні.
Каси знаходяться перед виходом.
Поряд з онлайн-рітейлерем працює музей техніки і науки Експеріментаріум, який знаходиться тут же, на першому поверсі, з торця будівлі.
Читайте також –
Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)