
Торгові центри Епіцентр відновили роботу після масштабноı̈ хакерськоı̈ атаки


Над редизайном логотипу попрацювало агентство Fedoriv, яке раніше розробляло нові стилі для таких компаній, як Нова пошта, SOVA, Egersund Seafood, Будинок Іграшок та інших.
“Ми знаємо: краще за наш логотип майже нічого не існує., – написала компанія у себе на сторінці в Facebook. – Але відчуваємо, що час рухатися вперед. Від моменту появи бренда Rozetka ми постійно змінювалися: розширювали асортимент, удосконалювали сервіс, працювали над тим, щоб купувати з нами було приємно й зручно. Настав час закріпити ці зміни, тому ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип упізнаваним і рідним.”.
До посту прикріпили відеозапис, в якому показали, що новий колір (#00А046 RGB) і шрифт Typeface будуть використовуватися також для оформлення брендованого одягу, посилок, машин і навіть контейнерів.
https://www.facebook.com/rozetka.ua/videos/486889358445908/
На нову айдентику Rozetka соцмережі відреагували негативно. “Все дуже добре, давайте зіпсуємо””, – написав у коментарях до відео один з користувачів. Інші припустили, що у дизайнера бренду “монохромний дисплей” і згадали зеленого Халка з всесвіту Marvel.
Оновлення також прокоментував власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін: “Новий Лого і новий стиль – це не ребрендинг, не революція, але даааавно назріла еволюція Rozetka. Ми давно переросли себе 2005 року, айдентику і стиль. Давно настав час зафігачити новий лого, модний, ну що там зараз в дусі часу – але я не хочу! Адже більшу частину свідомого життя я живу з цією Розеткою! Це велика частина мене!
У той же час старий кольоровий логотип приносив купу проблем в нашій щоденній діяльності, так і шрифт ROZETKA був не зрозуміло ким і коли вибрано. Ну як зазвичай, будуємо з гівна і палиць, а потім переробляємо, якщо руки дійдуть. Загалом виходило еволюційним шляхом. Айдентику дуже потрібно було зібрати всі разом, усвідомити і пристосувати до поточних бізнес-процесів.
Rozetka — найбільший постачальник речей. А речі роблять людей щасливішими, і радіти вдалим покупкам — зовсім не соромно. Наш асортимент спасає, допомагає і надихає мільйони людей. Ми продаємо не себе, а товари інших брендів, тому новий стиль Rozetka нейтральний, простий і зрозумілий.
Загалом, айдентика це тільки макіяж :)”, – написав він у себе в Facebook.
Над оновленням стилю працювала компанія Fedoriv, яка раніше працювала з такими рітейлерами, як Egersund Seafood, АГРОМАТ, Море Пива, SOVA, Egersund Seafood, Будинок Іграшок та іншими. “«Убийте його!» – написал в Facebook засновник компанії Андрій Федорів. – Ось перше, що спадало на думку багатьом, в тому числі членам нашої об’єднаної команди, коли вони обговорювали зелений «смайлик». «Колобок», «кулька», «кружок» і ще багато дивних назв і образ я чув на його адресу. Це заноза, яка врізалася в свідомість покупців. Незважаючи на спокусу прибрати або перемалювати його «в дусі часу» або замінити на новий знак, разом з клієнтом ми принципово вирішили вчинити інакше. «Смайлик forever». Це культовий український бренд. Це актив. І ми просто зобов’язані його зберегти.
Навпаки! Ми зробили все, щоб мінімально змінити сам знак і колір, але виправили ряд технічних недоліків і побудували весь стиль, всю величезну і складну систему, що об’єднує абсолютно різні аудиторії, товарні категорії та завдання навколо нього. Детальні доопрацювання і зміни торкнуться всіх елементів стилю з якими взаємодіють клієнти, співробітники і партнери компанії. Повне впровадження займе місяці, а можливо навіть роки.
Ми з самого початку знали, що це рішення приречене на критику з кожної зі сторін. Фанати бренду будуть незадоволені тим, що ми змінили їх ікону. І вона стала занадто зеленою, однотонною, похмурою, темною, веселою, прищуленою, архаїчною, сучасною та ін. А інші, будуть лаяти за те, що ми не замінили його на якесь сучасне дизайнерське, об’ємне, трендове, хіпстерське, цікаве, привабливе, людяне, яскраве рішення. А потім всі будуть отримувати задоволення від взаємодії з оновленою і покращеною Розеткою”, – додав він.
Нагадаємо, у рейтинг UANet за серпень сайт Rozetka.ua посів восьме місце серед найпопулярніших в Україні сайтів. 13 вересня Антимонопольний комітет України дозволив інтернет-супермаркету Rozetka викупити частку Naspers в групі компаній EVO. В результаті частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним.
Довідка. Rozetka — лідер електронної комерції України в сегменті B2C. Компанія заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки Розетка трансформувалася в мультикатегорийный супермаркет і досягла суттєвих успіхів на ринку в таких сегментах як товари для дітей, товари для дому, FMCG, одяг і взуття. Розетка входить в десятку найдорожчих брендів в Україні та володіє одним з найвищих NPS серед рітейлерів України.
Читайте також
Владислав Чечоткін про подробиці угоди з EVO, монополію і очікування Amazon