Роман Тугашев, Ulichnaya Eda: Завдання – просто зберегти те, що створювалося роками

Роман Тугашев, Ulichnaya Eda: Завдання – просто зберегти те, що створювалося роками

26.03.2020 08:05
  260
rau

Засновник проекту Ulichnaya Eda Роман Тугашев про збитки під час карантину, майбутнє фестивалю і подальші кроки, які зробить.

Цей текст доступний також російською мовою

З 17 березня влада посилила карантинні заходи, щоб запобігти поширенню коронавірусу. Внаслідок чого скасували всі заплановані весняні фестивалі. Це торкнулося проекту Ulichnaya Eda, заходи якого відвідують понад 250 000 гостей за сезон. У бліц-інтерв’ю для AIN.UA засновник проекту Роман Тугашев розповів, що вже відбувається з його бізнесом і чого варто очікувати надалі. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про збитки

Наша фінансова модель вибудувана таким чином, що заробляємо ми шість місяців на рік. З листопада компанія не генерує дохід, а зарплатний фонд і операційні витрати несе. Перші два весняних фестивалі покривають витрати листопада-березня кожного року. Якщо взяти до уваги їх, то це мільйони гривень, на жаль. Весну ми пропускаємо і для нас це дуже боляче.

Бізнес і карантин

Вся ця історія з вірусом нас затягне до кінця травня. Це в кращому випадку. Потім кілька місяців буде потрібно на те, щоб люди повернулися до звичного способу життя. Якщо повернуться. Китай важко повертається до цього. Ресторани, наприклад, заповнені максимум на 50%.

Я вважаю, що більшість сфер в країні втратить від 50% до 70% виручки.

Режим роботи

Віддалено. Більше тут нічого сказати.

Статус домовленостей з партнерами

Тут повний порядок, тому що як правило ми виступаємо замовниками послуг. До кризи ми почали готуватися з лютого 2020 року. Правда, потрібно було з жовтня минулого року.

Тому підготовку до сезону вели з мінімальними витратами. Робота з партнерами і спонсорами теж на паузі. У багатьох з них: шок, неприйняття і нерозуміння завтрашнього дня. А горизонт планування – тиждень.

Що з учасникам фестивалю вулична їжа

Ризикуємо тим, що не переживуть кризу багато стаціонарних закладів. А ось учасники фестивалів не так сильно обтяжені щомісячними операційними витратами.

Деякі живуть від фестивалю до фестивалю. Це буде їх перевагою в 2020 році. Головне, щоб ми могли проводити фестивалі і не змінилася поведінка гостей.

Чи є запити від нових команд

До 3 березня на перший фестиваль вже були 60% нових учасників. Ми готували абсолютно новий сезон. Зараз стоїть питання простого виживання.

Що далі

Далі криза-менеджмент з усіма витікаючими наслідками:

  • “стоп” на будь-які операційні витрати;
  • скорочення команди;
  • “стоп” на підписання контрактів і зобов’язань.

Плани на літо

Плани є. Але, як говорив раніше: горизонт планування – тиждень. Я підприємець і як тільки у мене буде мінімальний шанс заробити – будемо організовувати.

А поки час пошуку нових ніш і форматів, переосмислення підходів і пріоритетів, оптимізація всіх процесів і якесь тимчасове уповільнення. Упевнений, нас чекає прекрасне грошове майбутнє.

Джерело: AIN.UA

Читайте також

Роман Тугашев, Ulichnaya Eda: 2019 рік в Україні був піком конкуренції фестивального руху


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку