
Ролики тижня: Maudau, Vodafone, hotline.finance, Кфївхліб та благодійна «Freedom піца 2.0» на полицях box експрес маркет


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Український онлайн-ритейлер Maudau представив нову рекламну кампанію, у якій переосмислив вірусний мем про танець Риби й Рака — один із найпомітніших інтернет-феноменів початку року.
Цього разу бренд об’єднався з креаторкою Краплею, авторкою оригінального ролика, і запустив новий відеопроєкт у межах щорічного онлайн-фестивалю Жовтнефест.
У новому відео добре знайомі герої — Риба й Рак — отримують запрошення на Жовтнефест від Maudau. Спочатку все виглядає як класичне запрошення на вечірку з крафтовим пивом, сидром і снеками. Але сюжет неочікувано змінює напрям — виявляється, персонажів запросили не на пиво, а до пива.
Запуск ролика став продовженням стратегії бренду на інтеграцію креативних колаборацій у комунікацію. Раніше Maudau вже співпрацював із такими нішевими проєктами, як Університет Чупарського та Жаба в рожевому — популярні в TikTok та Instagram персонажі.
Через такі колаборації бренд послідовно вибудовує емоційний контакт із молодою аудиторією, підкреслюючи свій іронічний, живий і культурно адаптивний характер.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У той час як нескінченне прокручування стрічок соцмереж у нічний час дедалі частіше призводить до інформаційного виснаження, Vodafone вирішив змінити сам формат нічної комунікації. Бренд запустив медитативне відео, яке замінює звичну рекламу — замість чергового «банера» користувачі отримують паузу для себе.
Проєкт створено у співпраці з креативною агенцією Leo Burnett Ukraine і він цілком змінює очікування від нічного контенту.
Ідея проста: у період з 22:00 до 02:00, коли користувачі найактивніше сидять у стрічках TikTok, Instagram або YouTube, Vodafone вмикає делікатне нагадування подбати про себе. Реклама починається як звичайне відео, але за кілька секунд трансформується у спокійний, візуально медитативний ролик зі спеціально підібраною музикою, який допомагає розслабитись і налаштуватися на сон.
hotline.finance запустив нову комунікаційну кампанію про онлайн-страхування, яка з гимором і простими словами пояснює складну тему — роль автоцивілки як реального інструменту безпеки для водіїв.
Креатив розробила агенція Невгамовні, поставивши собі амбітну мету — зробити серйозне зрозумілим, а головне — близьким. Ключовий меседж звучить як іронічне, але показове гасло: «Оце ти попав — але не на гроші, бо вчасно оформив автоцивілку».
Кампанія спрямована на руйнування стереотипу про страхування як «чергову бюрократичну формальність». У ролику страховка постає не як обов’язковий пункт у списку, а як інструмент турботи, що допомагає не втрачати ґрунт під ногами навіть у складних ситуаціях.
Через легкий настрій, знайомі ситуації та чіткий меседж, hotline.finance прагне змінити сприйняття страхування — як звичного, доступного і дійсно корисного сервісу.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Виробник хлібобулочної продукції Alviva Group вирішив переосмислити роль звичного тостового хліба — і вийшов із яскравою рекламною кампанією лінійки Super toast під гаслом: «СуперХліб! СуперХіт! Super toast від Київхліб!»
У центрі уваги — не просто сніданок, а справжнє дофамінове шоу: музичний відеоролик у форматі мюзиклу, де хліб стає головним героєм. Креативна ідея кампанії — зробити зі звичайного продукту джерело енергії, настрою та кулінарного натхнення. І все це — з легкою подачею, ритмом і яскравими образами, які точно «зайдуть» молодій аудиторії.
Мета кампанії — перепозиціонувати тостовий хліб як сучасний, стильний і навіть трохи lifestyle-продукт. Важливо не лише нагадати про бренд, а й побудувати емоційний зв’язок із новою аудиторією, яка цінує креатив та формат розваги у всьому — навіть у тому, що їсть щодня.
Мережа маркетів поруч із домом box експрес маркет знову запускає у продаж благодійну «FREEDOM піцу 2.0», щоб зібрати кошти на навчання операторів БпЛА.
З третього вересня у маркетах мережі box експрес з’явилася оновлена благодійна піца «FREEDOM 2.0» – із соусом Томадоро, сиром Моцарела, шинкою, баварськими ковбасками, помідорами та новинкою – сирним бортиком «Філа». 125 грн з кожної піци буде спрямована на підготовку операторів БпЛА мультироторного типу у Військовій школі «Боривітер». Головна мета: зібрати 1 000 000 грн!
Нагадаємо, що наприкінці 2023го, мережа маркетів поруч із домом box експрес маркет завдяки продажам «FREEDOM піци» зібрала 1 000 000 гривень на навчання військових управлінню БпЛА, звʼязку, топографії та системам ситуаційної обізнаності у Військовій школі «Боривітер».
Дякуємо нашим партнерам box експрес маркет за важливі проєкти на користь Сил Оборони! Окрема подяка за сприяння, друзям з Retail Association of Ukraine.
Посмотреть эту публикацию в Instagram