
Ролики тижня: Lamel, Київхліб, SOVA, Monatik & KFC та бренд Yes


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Новою амбасадоркою косметичного бренду Lamel стала чемпіонка Європи з боксу Кіра Макогоненко. “Наша нова амбасадорка — чемпіонка Європи з боксу. Вона — представниця покоління дівчат, які не обирають між силою і ніжністю. Не вразлива на ринзі. Тендітна у житті. Без страху бути різною, бути собою. Кіра, яку називають Pink Panther — уособлення Lamel: вона руйнує стереотипи та доводить, що краса має силу. А разом ми змінюємо правила гри — і в спорті, і в бʼюті», — прокоментував бренд.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У динамічному відеоролику бренд Київхліб показує, як із задоволенням розпочати свій день — створивши ідеальний сніданковий сендвіч. Головні інгредієнти — свобода експериментів, власні смакові правила та, звісно, хліб з лінійки British Sandwich від Київхліб.
Головний герой ролику повністю занурюється у приготування улюбленої страви, поєднуючи улюблені інгредієнти та насолоджуючись кожною деталлю процесу.
Ця рекламна кампанія має на меті популяризувати культуру споживання сендвічного хліба в Україні, привернути увагу поколінь Y та Z, показавши сендвіч як зручний варіант сніданку, а також оновити імідж бренду, зробивши його ближчим до молодої аудиторії.
Ювелірний дім SOVA та бренд Anna October представили спільну колекцію — запрошення до Pleasure Garden, стану, де радість — не виняток, а звичка. Прикраси створені для моментів, які ти даруєш собі, кажучи «так» новій собі, почуттям і життю.
«Це історія не про “великий день”, а про миті, коли ти знову обираєш себе», — зазначає дизайнерка Анна Октябрь.
«Ця колекція про жіночність у всій її багатогранності», — додає комерційна директорка SOVA Анна Коваль.
Основним мотивом стали квіти з кристалів — характерний орнамент Anna October. SOVA закріпила каміння у техніці, що делікатно огортає кожен кристал золотом.
До колекції увійшли також мінімалістичні вироби з жовтого золота: відкриті кольє, браслети, сережки-конго, каблучки, деякі — з градієнтним розсипом діамантів.
Акцент — кольє Pleasure з фігурною застібкою-гачком — натяк на стиль життя, що обирає насолоду. Кульмінація — масивний перстень із серцем у чорній емалі, на інкрустацію якого витрачається понад п’ять годин ручної роботи.
Кольоровим акцентом став сет із синього агату з матовим фінішем і рельєфом лебедів — символом кохання та вірності.
Ще одна прикраса — драматичний чокер із позолоченого срібла та підвісом-серцем на оксамитових стрічках. Вибрати можна між гладким або сяючим серденьком — залежно від того, яке більше схоже на твоє.
Інколи інтернет ідеально вгадує твій настрій — і дарує щось, що хочеться слухати знову і знову. Цього разу це — новий кріспі-трек від Monatik у колаборації з KFC.
Так, це не вигадка. Соковитий мікс музики й гастрономії — результат несподіваного експерименту, де хрускіт смаженої курки звучить у ритмі так природно, що з кожним бітом апетит зростає.
“Саме так лунає смак! Сьогодні ми вирушаємо у нашу вічно танцюючу подорож разом із @kfc.ukraine! Цього року на нас чекає багато крутих спільних моментів. Запрошуємо вас приєднатися до цієї ексклюзивної мандрівки — музичної, оригінальної, смачної та неповторної”, – прокоментував співак на своїй сторінці в Instagram.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Бренд шкільного приладдя Yes почав завчасно готувати батьків до наступного шкільного сезону. У своїй новій рекламній кампанії бренд нагадує, що навчання не обмежується класами й зошитами — воно триває щодня, у кожному життєвому досвіді дитини.
Кампанію розробила креативна агенція Taktika, яка подивилася на світ очима дитини — великого дослідника в ще більшому, сповненому відкриттів світі. «Ми створили серію роликів, у яких через 3D-анімацію передали уявний світ дитини, — розповідає креативний директор Taktika Роман Гурбанов. — Діти опиняються в середовищі, де кожна деталь — це новий досвід, нове знання. Так народився образ: все навколо — це навчання, а Yes стає надійним провідником у цьому світі».