Ролики тижня: Etnodim, Kachorovska, WOG, ПУМБ, Аптека АНЦ
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Etnodim
Український бренд етнічного одягу Etnodim створив вишиванки, які присвятив країнам, що допомагають Україні.
До колекції увійшли жіночі й чоловічі вишиті сорочки, на яких зобразили символи державності США, Великобританії, Польщі, Латвії, Естонії, Литви, Франції, Німеччини та Канади. У промовідео ці вишиванки одягли справжні добровольці з цих країн, які розповіли, що означають символи на сорочці, присвячені їх країні.
«Ми хочемо віддати шану і висловити повагу усім тим, хто став на захист свободи, незалежно від моменту історії та країни проживання. Ці герої віддали свої життя за побудову вільного і справедливого світу. Наша подяка — у кожному елементі орнаменту вишиванок, який займає особливе місце в історії боротьби народу за свою свободу», — прокоментував Etnodim.
Ця колекція має і благодійну складову, оскільки разом з промокампанією бренд також відкрив збір на засоби зв’язку для воїнів Міжнародного легіону ГУР МО України. Навесні 2022 року, після повномасштабного вторгнення росії, виник Міжнародний легіон ГУР МО України – підрозділ об’єднав добровольців з різних країн, які стали до зброї пліч-о-пліч з українцями.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Kachorovska
Відомий український бренд взуття Kachorovska започаткував новий проєкт під назвою “The Caring Tribe”. Його героїнями стали видатні жінки, які творять у сфері мистецтва та моди, а саме: актриса Анастасія Карпенко, мейкап-артистка Світлана Римакова, співзасновниця Publik Kitchen та PR-фахівець Євгенія Каганович, одна з найвідданіших клієнток бренду та стилістка Олена Островерх, продюсерка та креативна директорка Дарія Шендієрієва, креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Разом ці самобутні та самореалізовані особистості показують головні риси сучасної української жінки: небайдужість, турботу про ближніх та людяність.
«Більшість з нас приділяє велику увагу тому, як ми виглядаємо, хоча справжніми нашими прикрасами є небайдужість до оточуючих, турбота про них та людяність, що є базовою цінністю нашого часу. Останні кілька років турбулентного життя проявили безліч небайдужих людей всередині України та за її межами. Тобто навколо нас все ще є люди, яким не байдуже, для яких турбота — це найвища цінність людства.
Це про людяність без раси, гендеру та релігії; про прийняття іншого на рівні з собою; про спільність, згуртованість, спадкоємність; про минуле, теперішнє та майбутнє; це про людину; це про тебе і кожного з нас», — пояснили в компанії.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
WOG
WOG разом із благодійним фондом Dignitas запустили проєкт «MegaКава донатить на «крила». Мета проєкту – забезпечити захисників безпілотними літальними комплексами АРЕС бригадного типу бригадного типу. Долучитися до нього може кожен. Для цього достатньо до 31 травня придбати улюблені напої в горнятку Mega в мережі АЗК WOG, і 5 грн з кожного такого напою компанія перерахує благодійному фонду Dignita на покупку БПЛА.
Команда Gusev Art Lab розробила креатив і візуальну складову комунікації.
Особливість безпілотного комплексу АРЕС у тому, що він є ефективним у розвідці місцевості та «бачить» на відстань до 50 км. Також він ефективний у корегуванні FPV, підтвердженні уражень і прокладає коридор для розвідувальних дій. Це і треба було підкреслити в креативі.
Для цього дизайнери візуально відмітили умовну зону, яку покривають БпЛА, а заштрихована місцевість у формі MegaКави, стала символізувати підконтрольну українським військовим територію завдяки новим «крилам». У рамках проєкту був оновлений дизайн мегагорняток, на яких теж з’явились «крила». У проморолику дизайн горнятка було посилено анімацією з БпЛА АРЕС.
«У комунікації нам важливо було підкреслити головну силу БпЛА АРЕС — розвідку та контроль території з повітря задля кращої обізнаності і планування подальших дій. Тому ми розробили кілька візуальних рішень: на горнятку ми створили з БпЛА герб, який став символізувати не лише підконтрольну територію завдяки крилам, але і щит для наших військових, а на ключовому макеті роль символу зіграла MegaКава», — говорить команда Gusev Art Lab.
Банк Пумб
Банк ПУМБ спільно з партнерами створив лінійку адаптивного одягу для поранених військових “Життя на зустріч”. Це особливий одяг, із липучками та кнопками, додатковими розрізами та пошитий за спеціальними лекалами, аби поранені могли одягатися без труднощів.
Загалом «Жити назустріч» має дві лінійки виробів: адаптивний одяг для поранених військових та одяг для кожного – худі, сорочки, футболки. За кожну придбану покупцями одиницю, @lifesavingmerch буде передавати адаптивний одяг для поранених в евакуаційні потяги та шпиталі: одна придбана сорочка = один адаптивний костюм для пораненого, один куплений худі = один адаптивний худі чи штани, одна футболка = одна адаптивна толстовка чи одні штани.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У промо ролику про важливість цієї ініціативи розповідають письменник Сергій Жадан, командир саперного відділення Юрій Гудименко, захисник Маріуполя з проєкту «Серце Азовсталі» Владислав Жайворонок (позивний «Вікіпедія»), який втратив ногу на війні, ветеран Владислав Єщенко, який втратив зір після поранення, а також срібна призерка Паралімпійських ігор в Токіо 2020 з фехтування на візках Наталія Морквич. Усі вони підтримали запуск колекції адаптивного одягу, аби надихнути тих, хто прямо зараз бореться з наслідками поранення.
Аптека АНЦ
Мережа аптек АНЦ запустила нову акцію “Оце знижки!”, у рамках якої пропонує знижки на ліки до 30%. Акція діє протягом усього квітня в аптеках: АНЦ, Аптека Копійка та Аптека Шар@ по всій Україні, а також в онлайн-магазині ритейлера.
У анімаційному промо ролику, створеному з нагоди акції, таблека-консультант відповідає на дзвінки клієнтів та пояснює, що зі знижками в мережі АНЦ можна легко зекономити на лікуванні.