Ролики тижня: Etnodim, АНЦ, SOVA, АТБ, Сільпо

Ролики тижня: Etnodim, АНЦ, SOVA, АТБ, Сільпо

09.06.2024 09:00
  1314
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Etnodim

Український модний бренд вишиванок Etnodim у новій рекламній кампанії “Своя сорочка” торкнувся найважливіших сенсів значення цінності своєї культури, рідних традицій та своєї країни. “Не в усіх із нас шлях до усвідомлення себе патріотами був рівним і послідовним. Не всі змалечку були звичні до українських традицій, не всім знання й любов до свого коріння передалося в спадок… І от парадокс. Саме сьогодні, коли дім в біді, в багатьох із нас нарешті вповні прорізався потяг до всього свого. Нарешті близькими стали рядки “сумних поетів“, нарешті стало ясно, чого ж “ревів ревучий“. І ось і пагорби рідного міста, і пісні Українського радіо з бабусиного передавача, і навіть речі, які нас дратували колись, як-то міцне слівце продавчині на базарі, чи цар-балкони… Все стало щемко рідним. І як ніколи сьогодні хочеться зрозуміти своє коріння, по-справжньому, глибинно розібратись, що ж це за хрестик на вишитій сорочці. І хочеться зрозуміти це за минулі покоління і передати наступним”, – говорять в компанії.
 

АНЦ 

Потрібні ліки чи косметика? Тоді мерщій до аптек АНЦ, Копійка та Шар@, адже там протягом всього червня триватимуть ОЦЕ-знижки та вигідні пропозиції на величезну кількість асортименту.

SOVA

Ювелірний дім Sova створив колекцію прикрас у колаборації з українською стилісткою Маргаритою Мурадовою. Ця колекція Sova x Muradova стала дослідженням еклектики 80-х та об’єднала різні стилістичні рішення, які комбінуються між собою.

“В колекції хотілося відобразити те, що завжди шукала в ювелірних прикрасах: мультифункціональність, різноманітність та настрій. Хотілось переосмислити класичні позиції ювелірного гардеробу кожної жінки і внести в них частку експерименту та модерновості”, — так описує колаборацію Маргарита Мурадова.

“Колаборація стала першою співпрацею бренду Sova зі стилісткою. Для ювелірного бренду-трендсеттера вибір партнера був зрозумілим, адже Маргарита має відчуття трендів та передбачення нових, досліджує ретроспективу та має експертизу в цій сфері. Саме це й стало якорем нашої колекції”, — розповідає про співпрацю Кристина Башлій, директорка з маркетингу Sova.

Настрій кампейну натхненний естетикою італійської богеми. В центрі софітів – сучасна дівчина, неначе героїня «Солодкого життя» Фелліні, спокуслива, яскрава, готова до експериментів – чи то танцювати босоніж вулицями нічного Риму, чи купатися в фонтані Треві.  

АТБ

Блогер Олексій Дурнєв та акторка й учасниця Ліги сміху Анастасія Ткаченко знялися у рекламному ролику мережі супермаркетів АТБ, в якому розповіли про промоакцію ритейлера «Підтримуй збірну 2024. Збирай повну команду» на честь виходу української команди з футболу в фінал чемпіонату Європи триває.

Умови промоакції наступні: на касі, разом з продуктами, купуйте колекційні картки з футболістами збірної України, збирайте повну колекцію з 28 карток, накопичуйте спеціальні бали «Удачі» та змагайтесь за призи.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Офіційна сторінка АТБ-маркет (@atb.market.official)

Сільпо

24 травня 2024 року в мережі Сільпо встановили гастрономічний рекорд на найменший в історії Україні борщ.  Мікроборщ об’ємом 7 мл зварив шеф мережі фуд-холів Сільпо Resto Микола Ільїн. Страва настільки крихітна, що помістилася на двох чайних ложках.

Микола Ільїн розповів, що для приготування мікроборщу брав мікроказан ємністю 7 мл. Щоб борщ вдався насиченішим він заздалегідь приготував м’ясний мікробульйон, а ще запік морквину та буряк у печі. 

Участь у церемонії приготування взяли гості Сільпо. Вони, а також технічний експерт Національного реєстру рекордів України зафіксували рекорд та пересвідчилися — борщик вийшов смачним і наваристим, аж «ложка стоїть».

«Ми в Сільпо любимо експериментувати, а ще більше — приємно дивувати наших гостей. Зазвичай люди уявляють рекорди, як щось, що має бути «найшвидшим, найвищим чи найбільшим». Однак ми подумали, а чому б не піти у зворотному напрямку, встановивши рекорд на найменшу в Україні страву? А яка зі страв є найбільш культовою для української кухні? Звісно ж, це борщ. До речі, ми не зупинилися на встановленні рекорда. Наші гості зможуть замовити на фуд-холах мережі борщову церемонію, щоб не тільки скуштувати мікроборщ, а й бути свідками його приготування», — розповідає директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

А як усе це відбувалось дивіться у ролику:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку