Ролики тижня: Kachorovska, Makeup, Guzema Fine Jewelry, Cointreau та Papa John’s 

Ролики тижня: Kachorovska, Makeup, Guzema Fine Jewelry, Cointreau та Papa John’s 

25.06.2023 09:00
  1207
Дарія Осіїк

Стильний відеопроект “I speak shoes” від бренду Kachorovska, нова реклама інтернет-магазину Makeup, новий сюжет серіалу “МОЇ” від Guzema Fine Jewelry, а також рекламні ролики від світових брендів Cointreau та Papa John’s.

Kachorovska

Український взуттєвий бренд Kachorovska запустив відеопроект “I speak shoes”, який присвячений пристрасті до життя, взуття та краси. У кожному епізоді головною героїнею стає відома жінка, яка підбирає образ в шоу-румі Kachorovska та розповідає про свій стиль. 

Першою героїнею “I speak shoes” стала стилістка Настя Бурлака, яка підібрала речі бренду Kachorovska під свій унікальний стиль.

Героїнею другого епізоду стала маркетинг-директор goodwine та консультант по стилю Маша Олійник. Вона зібрала стильні образи з трендовим босоніжками на підборах.

Makeup створив нову рекламу для свого інтернет-магазину. У відео показано, як герої та героїні різних епох, поколінь, стилів життя та роду діяльності знаходять потрібні косметичні та парфумерні бренди на makeup.

“Надпопулярні, інноваційні, органічні, унікальні, професійні… Бренди можуть бути різними, але всі вони – на Makeup”, – стверджують у компанії.

Guzema Fine Jewelry

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry продовжує знімати нові епізоди відеопроекту “МОЇ”, що присвячений мові, її унікальності та свободі українського народу. Цей проект покликаний популяризувати українську мову, розкрити її красу та дослідити важливість рідної мови, як фактору об’єднання українців. В рамках “МОЇ” бренд презентує серію відео з українськими літературними та культурними діячами.

Героїнею двадцятого сюжету стала українська письменниця, перекладачка та публіцистка Софія Андрухович, автор популярних романів «Фелікс Австрія» і «Амадока». 

Cointreau

Щоб відсвяткувати 75-річчя коктейлю “Маргарита”, бренд лікеру Cointreau запустив глобальну креативну кампанію із зіркою серіалу «Білий лотос» Обрі Плаза.

Апельсиновий лікер компанії Remy Cointreau є невід’ємним інгредієнтом оригінальної “Маргарити” відтоді, як світська левиця Маргарита Сеймс вперше створила рецепт у 1948 році. Тож, у двох роликах Плаза показує глядачам, як насолоджуватися правильною маргаритою «Marga-Right» з Cointreau, оскільки без Cointreau “Маргарита” – це вже “Marga-Wrong”, тобто неправильна “Маргарита”.

То, запам’ятайте, що правильний рецепт маргарити – це Cointreau, текіла та свіжий сік лайму.

Papa John’s 

Перше слово більшості немовлят — «papa»(«тато»), точто як перше слово назви відомої мережі піцерій Papa John’s. 

Педіатр Густаво Рівера стверджує, що немовлятам легше сказати «папа», ніж сказати «мама». Papa John’s Peru та Fahrenheit DDB скористалися цим, і створили кампанію Baby Coupon. Діджитал-ідеєю є те, що кампанія заохочує малюків вимовляти частину назви бренду, щоб їх татусі могли отримати купон на свою улюблену піцу.

Батькам достатньо завантажити в Instagram сторіс зі своєю дитиною, яка каже «тато», позначити бренд і одразу ж отримати купон. Кампанія стартувала тиждень тому до Дня батька і триватиме до кінця місяця.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку