Ролики тижня: Lovehoney, Heineken, Kruger Products, Heinz та Hotline.finance

Ролики тижня: Lovehoney, Heineken, Kruger Products, Heinz та Hotline.finance

18.06.2023 09:00
  844
Дарія Осіїк

Відео реклама секс-іграшки Wave від бренду Womanizer, яку дозволили показувати на телебаченні до 21:00, 150-річний ювілей пивного бренду Heineken, Ед Шерідан в рекламі нового соусу від Heinz, співачка alyona alyona в ролі феї та зворушливий ролик про кохання від бренду Kruger Products.

Lovehoney

Бренд сексуального здоров’я Lovehoney вперше в історії отримав можливість рекламувати свій продукт на телебаченні до 21:00. У ролику розповідається про запуск нової секс-іграшки Wave від бренду Womanizer, що належить Lovehoney.

«Зазвичай ми не можемо давати рекламу до 21:00 і не маємо права показувати секс-іграшки до 23:00, тому нам довелося придумати винахідливий спосіб просування нашого продукту, не показуючи його. Ми придумали грайливий, веселий та інтригуючий спосіб зробити це, тож, можливо, це було навіть більш креативно, ніж зазвичай», – зазначають в компанії.

У 2011 році Lovehoney увійшла в історію як перша компанія-виробник секс-іграшок, яка запустила телевізійну рекламу своєї продукції. Відтоді бренд присвятив себе дестигматизації задоволення та сексуального здоров’я в усьому світі.

Heineken

Міжнародний пивний бренд Heineken представив нову глобальну кампанію, у якій вшановує свою 150-річну історію, розповідаючи про те, як неправильно писали його назву, як неправильно подавали пиво і як добре проводили час.

Кампанія була натхненна словами Фредді Гейнекена, який перетворив сімейну пивоварню на багатомільярдну компанію: «Я не продаю пиво, я продаю gezelligheid» (нідерландською мовою — «хороші часи»).

У відео ролику до показано, як люди по всьому світу у різні приємні моменти свого життя обирають саме культову зелену пляшечку. Однак у ці моменти Heineken не завжди використовується так, як задумав бренд: від татуювання з неправильно написаною назвою бренду до пива з льодом, лаймом і соломинкою.

«Ми відкриті до того, як наші споживачі звертаються до нас, як вони пишуть і називають нас, і як вони п’ють Heineken, тому що ми знаємо, що це не має значення», — сказав глобальний керівник бренду Heineken Брем Вестенбрінк.

Kruger Products

У своєму новому рекламному ролику канадський виробник туалетного паперу та серветок Kruger Products розповів про кохання у всіх його проявах — від перших невпевнених стосунків до повільного розквіту, періодичної жорстокості, примирення, шлюбу та безладу між ними. 

Посилання на бренди Kruger Products тонко переплетені в рекламному ролику, як записка, передана на шматку паперового рушника, поцілунок з помадою з номером телефону на серветці, або серветки, якими витирають сльози радості та переживань. Головна ідея полягає в тому, що коли справа доходить до хвилюючих моментів життя, Kruger Products завжди поруч зі своїми споживачами у вигляді товарів, які роблять повсякденне життя комфортнішим.

Heinz

Бренд Heinz до запуску нового гострого соусу випустив рекламний ролик за участю британського співака Ed Sheeran та гігантського ведмедя на ім’я Тед, який у всі страви завжди додає соус Tingly Teds.

Відео ролик починається з того, як Ед додає до своєї страви трохи соусу Tingly Teds, а потім передає його ведмедеві Теду. У цей момент до столику підходить чоловік і просить Теда передати йому соус, після того як він приправить свою їжу. Але Тед не зупиняється, аж поки сосус не закінчується, і вже пусту пляшку передає чоловікові.

Hotline.finance

Hotline.finance  запустув нову рекламну кампанію, у якій розповідає про всі виходи дешевої автоцивілки. Головною героїнею серії відео роликів стала співачка alyona alyona, яка грає роль феї та виконує дивакуваті бажання водіїв, у рамках зекономлених коштів на страхуванні свого авто. Наприклад, на страховці можна зекономити гроші на три центнери бурячків-кормовичків, жабо від Леф’єр де Помпаду або аж на 11 веганських шаверм.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку