Ролики тижня: Coca-Cola, Huggies, McDonald’s, Apple та Кіану Рівз

Ролики тижня: Coca-Cola, Huggies, McDonald’s, Apple та Кіану Рівз

28.05.2023 09:00
  1341
Дарія Осіїк

Горор зі спраглими гібонами від Coca-Cola, інклюзивні підгузки від Huggies, темношкіра русалонька в рекламі McDonald’s, а також Кіану Рівз в повторній ролі амбасадора японського віскі та відеоролик “Кімната очікування” від Apple.

Coca-Cola

Coca-Cola повернулася на тайський ринок газованих напоїв з новим напоєм з невизначеним смаком.

Бренд OOHA привертає увагу смакових рецепторів комбінацією, яка обіцяє «вибух» двох дивовижних смаків з кожним ковтком. Щоб підкреслити незвичні смакові поєднання, такі як лічі та йогурт чи лимон та сіль, креативне агентство Ogilvy Singapore створило для презентації напою три анімаційні ролики: у стилі бойовика з рожевими ніньдзя, у стилі горора зі спраглими гібонами та у стилі вестерна з совами-ковбоями.

Huggies

Компанія Huggies запустила музичну рекламну кампанію з самими різними немовлятами  яка покликана донести до споживачів думку про те, що не всі підгузки створені однаково. Так, Huggies створили підгузки, які повторюють вигини малюків, а тому не створюють дискомфорт. «No matter what butt you got, we got you, baby» – каже бренд. За словами представників материнської компанії Kimberly-Clark, ця робота має на меті «відзначити широке розмаїття м’якеньких дитячих сідничок». 

Згідно з дослідженням бренду, 80% батьків вважають, що комфорт підгузків має вирішальне значення. 92% з них вважають, що діти краще рухаються, коли носять підгузки, що добре прилягають до тіла. Проте кожен третій учасник опитування вважає, що всі підгузки мають однакову форму, і Huggies намагається змінити цю думку.

McDonald’s

За кілька днів до прем’єри повнометражного фільму «Русалонька», яка відбудеться 26 травня, McDonald’s запустив рекламний ролик, що просуває лімітовану серію хеппі мілів, яка пропонує вісім різних іграшок, натхненних героями кінокартини.

Усі героїні ролика є учасницями відзначеного нагородами некомерційного тренувального табору із серфінгу Black Girls Surf.

Аріель у новому фільмі грає американська співачка та акторка Голлі Бейлі, що стане одним з небагатьох випадків, коли принцесу Disney коли-небудь грала темношкіра акторка.

«Ця реклама з McDonald’s є візуальним нагадуванням про те, що всі ми — маленькі русалоньки», — сказала засновниця Black Girl Surf Ронда Харпер. У рамках кампанії McDonald’s робить пожертви на користь школи Black Girls Surf, щоб допомогти підтримати майбутні покоління конкурентоспроможних серфінгісток. Мережа також планує провести ексклюзивний показ «Русалонька» для членів Black Girl Surf.

Apple

В останньому короткометражному фільмі лауреатка премії «Еммі» та акторка Джейн Лінч розповіла про повсякденне життя звичайних людей. У новому оригінільному ролику бренд Apple звернув увагу своєї аудиторії на те, як він захищає персональні дані своїх клієнтів, що зберігаються в додатку «Здоров’я» на iPhone і в HealthKit.

Відеореклама  «The Waiting Room» показує типовий кабінет лікаря, де пацієнти чекають на прийом. Поки люди приходять і йдуть,  Джейн Лінч починає розкривати дуже особисту інформацію про кожного персонажа. Чоловік не чистив зуби з вівторка, жінка на ім’я Гілларі збентежена викриттям, що вона пройшла лише 347 кроків, а хтось отримує від Лінч інформацію про його туалетні звички. 

У такій метафоричній та веселій формі бренд нагадав про величезну кількість персональних даних про здоров’я, які зберігаються в його телефонах. Але Apple запевнив своїх клієнтів, вся інфорація захищена наскрізним шифруванням, тому ніхто не може прочитати дані у додатку «Здоров’я», навіть Apple.

https://www.youtube.com/watch?v=-be591kYrKk

The House of Suntory

Актор Кіану Рівз повернувся до ролі амбасадора японського виробника віскі The House of Suntory, який він вже рекламував у 1992 році. Режисеркою рекламного ролика стала відома Софія Коппола.

Цією рекламною кампанією японський бренд відсвяткував свій 100-річний ювілей. «Щоб відзначити цю історичну віху, співпраця з Софією та Кіану, які є шанувальниками віскі Suntory, має ідеальний сенс. Від вражаючих купажів нашого шеф-блендера в п’ятому поколінні Шінджі Фукуйо до унікальних кінематографічних творінь Софії та Кіану, це святкування перевершило всі очікування щодо вшанування наших культових японських віскі», – зауважив керуючий директор The House of Suntory Джон Поттер.

https://www.youtube.com/watch?v=DlzqmIWWEfI


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку