Ролики тижня: Київстар, KFC, Сільпо, Нова пошта та інші

Ролики тижня: Київстар, KFC, Сільпо, Нова пошта та інші

Сьогодні
  227
Оксана Дудка

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Київстар

Київстар запустив розважальний відеопроєкт «Місія Київстар». У першій серії проєкту ведучі Аміл Насіров і Василь Байдак разом з інженерами компанії вирушають до базової станції, щоб власноруч допомогти відновити зв’язок. Вони замінюють обладнання, досліджують як працює мережа, і на власному досвіді дізнаються, скільки зусиль потрібно, аби в телефоні з’явилися омріяні “всі палички зв’язку”.

У кожному з п’яти епізодів Василь Байдак та Аміл Насіров допомагають фахівцям Київстар лагодити базові станції, працюють у контакт-центрі тощо. Нові серії виходитимуть щочетверга, починаючи з 7 серпня.

Сільпо

Відомий ведучий Артем Дамницький знявся у новому рекламному ролику Сільпо, де мережа оголосила гречано-багетний конкурс для фанатів гречаного багету. Учасники мають зняти відео з багетом та поділитися ним у сторіз — а найкреативніші отримають гречані призи й ексклюзивну сорочку з багетами.

“Шукаємо одного найбільшого фаната гречаних багетів. Це буде людина, яка зніме фото чи відео про любов до гречаного багета у свій особливий і неповторний спосіб. Хоч ACMP, хоч маніфест, хоч те, що навіть гречка не бачила — на що вистачить вашої креативності!”, — так описали умови конкурсу на сайті мережі.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Сільпо (@silpoua)

KFC

KFC та відомий співак Monatik здивували новою колаборацією — нове Біт-меню, створене з любов’ю, ритмом та черешнею. Monatik також створив яскраве паковання для бургера та бакету курячих ніжок у своєму фірмовому стилі.

“Створити власний смак, дизайн, особисту ексклюзивну лінійку для KFC? Я ніколи й не думав, що це колись трапиться! Хоча… колись у карті бажань написав, що хочу створювати тільки смачне! Саме так лунає смак! Біт-меню — створене з любов’ю та ритмом… і черешнею. Дякую @kfc.ukraine за довіру і таку приємну співпрацю”,  — прокоментував свою участь у проєкті співак.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Dmytro Monatik (@monatik_official)

Нова пошта

Нова пошта не втрималася від спокуси обіграти вихід другого сезону серіалу «Венздей» на платформі Netflix. На інстаграм-сторінці компанії читачам пропонують прокоментувати відео так, ніби вони з сімейки Адамсів.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Нова пошта (@novaposhta.official)

Uklon

Український райдхейлінг-сервіс Uklon разом з креативною агенцією I am sdea та гуртом Курган & Agregat представили нову кампанію, що стала першою іміджевою кампанією в межах оновленої платформи бренду.

У центрі комунікації опинився музичний ролик, в якому хлопці гурту нагадують, що Uklon — за будь-який рух. Трек до ролику був створений та написаний в агенції, а продакшном кампанії займалася студія No Stars. 

Бонус: McDonald’s Україна

У McDonald’s Україна тепер можна працювати з 16 років. В запальному ролику на інстаграм сторінці компанії українське юнацтво заохочують отримати свій перший досвід роботи, першу зарплату, працювати з друзями та поєднувати роботу з навчанням чи канікулами. 

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений McDonald’s Ukraine (@mcdonaldsukraine)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1580
Усі новини ринку