Ролики тижня: Ukrnafta, Ощадбанк, Prom.ua, Антошка, Novus

Ролики тижня: Ukrnafta, Ощадбанк, Prom.ua, Антошка, Novus

13.07.2025 09:00
  569
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Ukrnafta

Компанія Ukrnafta презентувала динамічний проморолик про свою ініціативу #UKRNAFTAмолодь — програму, що відкриває реальні можливості для студентів і молодих фахівців, які прагнуть долучитися до трансформації енергетичної галузі вже сьогодні.

У фокусі — партнерства з 27 вишами та коледжами, кар’єрні можливості в рамках Ukrnafta Career Chance, профорієнтаційні лекції, екскурсії на виробництво, оплачувані стажування та стипендіальні програми. Це — не просто підтримка молоді, а інвестиція у майбутнє галузі.

Відео — концентрат енергії, дій і драйву. Компанія демонструє не лише готовність ділитися досвідом, а й створює стартовий майданчик для нової генерації професіоналів.

 

Ощадбанк

Агенція Drama Queen створила креативну кампанію для Ощадбанку. У ній іронічно та небанально розповідають про кредитну картку, а також показують анімованих маскотів бренду – Ощадиків, які вперше заговорили в реальному світі.

Перед командою Ощадбанку і Drama Queen стояла задача розказати про звичний банківський продукт так, щоб спонукати діючих і потенційних клієнтів оформити кредитну картку. Для авторів було важливо підкреслити, що ця картка не має на меті виділятися унікальністю. Вона така, якою і має бути хороший продукт – легка і комфортна в користуванні. Тому весь кампейн побудували навколо ідеї Нічого дивного!”, акцентуючи на тому, що не треба чекати від кредитної картки чогось виняткового. Вона зручна і в цьому її сила.

Prom.ua 

Prom запустив підписку на доставку “Для своїх”, яка дозволяє платити один раз на місяць, і отримувати безплатну доставку на будь-яку кількість замовлень. Кампанія створена, щоб підвищити знання про сервіс, і заохотити користувачів спробувати нову модель шопінгу з підпискою.

«Найбільший бар’єр для онлайн-покупок сьогодні — це дорога доставка. Іноді вона становить 20-30% від вартості самого замовлення. Щоб розв’язати цю проблему, ми на Prom створили підписку на безкоштовну доставку — усього за 30 гривень на місяць. З нею можна замовляти скільки завгодно: і до відділень Нової пошти, і до магазинів Rozetka.

Щоб підтримати запуск цього продукту, ми вирішили зробити рекламну кампанію. Креативна агенція Taktika запропонувала кілька ідей, і ми обрали ту, яка найкраще підкреслює головну перевагу підписки — можливість замовляти багато і для різних потреб:  для себе, для своїх рідних, і, звісно ж, для домашніх улюбленців”, каже бренд-менеджерка Prom Катерина Герман.

Над створенням креативної ідеї для кампанії працювала агенція Taktika.

Кампанія відпрацювала вже три тижні, і має перші позитивні результати: додивленість роликів склала 60+%; ролик на якому присутні коти подивилися до кінця 80% глядачів; +7% зростання наміру покупки серед тих, хто бачив кампанію.

Антошка 

У весняно-літній кампанії мережа Антошка представила серію яскравих промороликів, присвячених ключовим культурним подіям і партнерським активаціям: Великодню, прем’єрам фільмів Minecraft, «Ліло і Стіч», «Як приборкати дракона», «Парк Юрського періоду», Formula 1: The Movie, а також запуску нової колекції креативних футболок. Це не окремі ролики, а цілісна низка образних, виразних відео, що поєднують візуальну стилістику бренду з асортиментом реальних товарів — іграшок, одягу, взуття та дитячого харчування від провідних міжнародних брендів.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Антошка (@antoshka.ua)

У створенні сюжетів активно використовувалися нейромережі, що дозволило реалізувати концепції, які раніше залишались на рівні ідеї. Завдяки цьому контент став більш ситуативним, динамічним і емоційно виразним.

Окремий фокус — на розширенні цільової аудиторії: яскраві сюжети цікаві не лише дітям, але й дорослим, зокрема спільноті кідалтів. Результати кампанії: +20% до переглядів у цифрових каналах, зростання охоплення та конверсій, позитивна динаміка продажів у відповідних товарних категоріях. 

 Ролики бренду можна переглянути на його сторінці в Instagram.

Novus

У партнерстві з Музеєм історії міста Києва компанія Novus стала співтворцем проєкту «На фестини до Києва. Смачна історія крізь віки». Це приклад культурного маркетингу, де бренд інтегрується в міську історію через щиру емоцію — смак.

Разом із гастрожурналістом Костянтином Грубичем команда Novus створила цикл з п’яти відеорецептів, що відтворюють гастрономічні традиції Києва — від давньоруського киселю до легендарної київської перепічки. Відео стали частиною музейної виставки, а також доступні онлайн.

Проєкт реалізовано спільно з режисеркою Олександрою Віннічук та кіностудією Film UA. Над історичною точністю працювали експерти музею. «Ми прагнули не просто підтримати культурну ініціативу, а вдихнути в неї нове життя через смак і контент, який об’єднує», — коментує керівниця зовнішніх комунікацій Novus Кристина Івченко.

Виставку можна відвідати до 20 липня у Музеї історії міста Києва (вул. Богдана Хмельницького, 7).


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  729
Усі новини ринку