
Кадрові зміни в управлінській команді компанії CPG


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Мережа супермаркетів Файно Маркет активно розвиває місію добросусідства, що давно вийшла за межі звичайного сервісу. Одним із ключових проявів цієї філософії стало святкування Дня сусідів — події, яка отримала особливе місце в календарі компанії.
Цьогоріч Файно Маркет підійшов до святкування комплексно: вітання, частування, розіграші, благодійність та комунікація — усі ці інструменти стали частиною системної кампанії, що демонструє важливість спільноти й добросусідства в житті компанії. «Для нас добросусідство — це світогляд. Ми хочемо бути тим добрим сусідом, якому довіряють і з яким завжди приємно», — коментують у команді бренду.
З нагоди Дня сусідів мережа представила два креативні анімаційні відеоролики, у яких розповідає про себе як про доброго сусіда, у якого завжди можна взяти печиво до чаю та попити води під час активних прогулянок з друзями.
Кожен сюжет — теплий, емоційний та близький широкій аудиторії. Це ще один приклад того, як компанія використовує контент і сторітелінг для побудови емоційного зв’язку з покупцями.
Крім цього, у магазинах покупців вітають солодкими компліментами — чаєм та шоколадками, а також дарують можливість виграти iPhone 16 Pro, професійні мікрофони та сертифікати на покупки у межах святкових розіграшів.
Загалом святкування Дня сусідів — це не окремий рекламний захід, а логічне продовження стратегії добросусідства, яку компанія послідовно впроваджує з 2018 року. Ця стратегія включає:
Файно Маркет повертає покупцям відчуття теплого сусідства, яке багато хто пам’ятає з дитинства: спільні свята, гостювання, обмін добром. І в сучасному ритмі життя це має особливу цінність.
Мережа мультимаркетів Аврора презентувала рекламну кампанію «Ходи сюди», де Аврора запрошує за товарами для дому, за смаколиками та емоціями. І полички, і товари кличуть «Ходи сюди» — до Аврори».
Кампанія «Ходи сюди» — це запрошення до живого діалогу, де кожна історія починається з маленького виклику і знаходить своє тепле вирішення в Аврорі.
Ідея «Ходи сюди» було реалізовано спільно з креативною агенцією Banda Agency: “Ми шукали фразу, яка була б простою, теплою і одразу кликала до себе. “Ходи сюди” — саме така фраза. Її зазвичай кажуть, коли хочуть підтримати, потішити або показати щось класне. І це ж якраз про Аврору. Адже тут завжди можна знайти щось, що виручить, здивує або просто підніме настрій”.
Менш ніж за місяць з моменту старту кампанії уже можна говорити про такі результати: охоплено 57 млн контактів, де 74% — нова цільова аудиторія. Зростання впізнаваності бренду відбулось через легку, доступну форму спілкування, що підсилює вплив кожного меседжу.
“Ми прагнемо говорити з людьми однією мовою: щиро та з гумором. Тому, через просту і водночас емоційну фразу, транслюємо один із наших головних меседжів — Аврора поруч, тут завжди можна знайти щось для дома та душі. І найголовніше — кожен любить Аврору за різне”, — розповідає бренд-директорка мережі Аврора Поліна Лендєл.
Мобільний оператор Vodafone представив новий рекламний ролик, присвячений контрактним тарифам, за участі співака Павла Зіброва.
У відео Зібров укладає контракт з відомим футбольним клубом. Бренд підкреслює, що для співака це безумовно вигідно, тоді як для клубу – питання залишається відкритим.
Ролик виконаний у дотепному стилі, з характерним гумором та харизмою Зіброва. Він демонструє переваги контрактного тарифу від Vodafone, показуючи, як співак “підсилює” команду не стільки футбольними навичками, скільки енергією та впевненістю, які надає вигідний контракт.
Креативна агенція Drama Queen створила кампейн для бренду рослинного м’яса Eat Me At. У ролику вони розвінчують поширені стереотипи щодо складу і смаку рослинного м’яса, і обґрунтовано доводять його поживність і легкість в приготуванні. Eat Me At – найбільший в Україні виробник рослинного м’яса з широким асортиментом продуктів: від фарша, з якого можна приготувати будь-яку страву, до готових голубців і пельменів.
Перед Drama Queen стояла непроста задача – цього разу команда працювала не з аудиторією веганів і вегетаріанців, які й так є прихильниками бренду. Ціллю було привернути увагу тих, хто полюбляє м’ясо – дати їм поштовх хоча б частково включити в тижневий раціон страви з рослинного м’яса. Щоб краще зрозуміти цю аудиторію і дізнатись про їх бар’єри, в агенції провели комплексне дослідження.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
До першої річниці школи операторів БПЛА Ятаган за підтримки ПриватБанк та фонду “Повернись живим” було запущено ініціативу зі збору коштів на підготовку трьох тисяч пілотів протягом року.
Для просування ініціативи партнери створили презентували анімаційний ролик. У відео український воїн прямує до світла, яке помічає вдалині. Досягнувши мети, він бачить ятаган, встромлений у камінь. Спроба витягти його супроводжується появою духу чоловіка в образі козака, який надає захиснику силу. Отримавши зброю, вона трансформується у рій дронів.
Відеоряд супроводжується динамічним треком, що підкреслює ідею – воїнами не народжуються, ними стають.
Посмотреть эту публикацию в Instagram