Ролики тижня: Uber Eats, Adidas, Apple, Dunkin’ Donuts та сатирична реклама від ҐоКарпати
Магічна доставка від Uber Eats, історія культових кросівок Originals від Adidas, звіт Apple перед матінкою-природою, Бен Афлек у рекламі Dunkin’ Donuts та пародійна реклама від ҐоКарпати.
Uber Eats
Зірка «Гаррі Поттера», актор Том Фелтон, знявся у ролику сервісу з доставки їжі Uber в рамках кампанії «Get almost, almost anything». У ролику Фелтон живе в передмісті та з ностальгією згадує часи, коли він був Драко Мелфоєм. Нудьгуючи, актор вирішив перевірити, що трапиться, якщо у додатку Uber Eats ввести слово “магія”. Невдовзі після цього на його порозі з’явилася чарівна паличка, що вилетіла з пакета для доставки Uber Eats. А далі через невміле застосування палички актор потрапляє у справжню халепу, випадково перетворивши на купку попелу свого сусіда замість його сміття.
Adidas
Бренд Adidas дав нове життя своїй культовій колекції кросівок Originals. З цієї нагоди бренд запустив «We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back» та оновив шрифт для своєї колекції Originals. Кампанія висвітлює три класичні силуети Adidas: Superstar, Gazelle та Samba.
Щоб втілити оновлене бачення в життя, гігант спортивного одягу залучив творчі таланти трьох відомих режисерів, кожен з яких створив унікальний фільм, зосереджений на одній з цих культових моделей взуття.
Ролик Gazelle розповідає історію про те, як кросівки еволюціонували від кросівок на подіумах до скейт-культури.
https://www.youtube.com/watch?v=xsEBKATzLGw
Ролик Superstar простежує шлях кросівок від баскетбольних майданчиків до хіп-хопу, а в епізодичній ролі в ньому з’являється американський хіп-хоп гурт 80-х Run DMC.
https://www.youtube.com/watch?v=rppnBbcdvsY
А у фільмі Samba показано міфічну подорож кросівок крізь час і простір, починаючи з плавних рухів молодих футболістів і закінчуючи різноманітними культурними сценами, які підкорило це взуття.
https://www.youtube.com/watch?v=uFd7bQD6A5U
Окрім роликів, було створено серію триптихів, на деяких з яких представлені амбасадори та друзі бренду Adidas, серед яких Зінедін Зідан, Девід Бекхем, співачка Anitta та репер Pusha T.
Apple
Компанія Apple презетувала короткометражний фільм «Mother Nature». П’ятихвилинний фільм, знятий режисером Рісом Томасом з продакшн-компанії Stink Films використав комедію, щоб у цікавій формі розповісти своїй аудиторії про прогрес Apple у сфері сталого розвитку, зокрема, про чисті енергію та транспорт, використання води тощо. Акторка Октавія Спенсер зіграла у ролику Матінку-Природу, перед якою звітували керівники Apple на чолі з гендиректором Тімом Куком про плани компанії щодо повної вуглецевої нейтральності до 2030 року.
«Матінка-природа потребує звіту про стан справ — концепція фільму сама по собі говорить про все, — пояснює віце-президент Apple з маркетингових комунікацій Тор Міхрен. — У неї багато запитань, і, на щастя, наш план до 2030 року має багато відповідей. У нас дуже амбітний план, і ми пишаємося тим, чого ми вже досягли в плані інновацій навколо наших екологічних ініціатив. І цей п’ятихвилинний фільм у цікавій формі розповідає про більшість із цих інновацій».
Dunkin’ Donuts
Міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts об’єдналася з реперкою Ice Spice та Беном Аффлеком для реклами свого нового напою Ice Spice Munchkins Drink. Рекламний ролик дебютував на церемонії нагородження MTV Video Music Awards 2023 року.
Напій Ice Spice Munchkins Drink створений шляхом змішування шматочків гарбузових пончиків Munchkins Donut Hole Treats з фірмовою холодною кавою і доповнюється збитими вершками та карамельною глазур’ю.
У ролику Бен Аффлек запевняє, що справи в Dunkin’ йдуть добре з моменту його призначення на посаду бренд-амбасадора. Разом з Ice Spice він влаштовує мозковий штурм, щоб придумати нову модну назву для напою. В результаті реперка запропонувала оригінальну назву, що має подвійне значення.
ҐоКарпати від Галичина
Бренд ложкового кефіру ҐоКарпати, який виробляє компанія Галичина, створив пародійний ролик про кефірну ложку. Реламний ролик пародіює презентацію нового iPhone від Аpple. У відео Світлана Кук (іронічна паралель з гендиректором Аpple Тімом Куком), СЕО так званого ГО “Науково-дослідний інститут кефірної ложки української академії наук ім. Ґ.О. Карпатського”, розповідає, що з новою ергономічною кефірною ложкою світ ложкового кефіру зміниться назавжди. Вона розповідає про довершеність форм та зручність нової кефірної ложки, та презентує різновиди цього інноваційного чуда – звичайої ложки до ложки Про Макс.